/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Spiritisme / Spørgsmål
10  svendgive.. 200
Osho
Fra : jeno
Vist : 676 gange
50 point
Dato : 06-11-02 14:43

Har lige fået lagt et oplæg i Osho Zen-tarot kort som jeg syntes var spændende, kan nogen hjælpe med yderligere information....

Jeno

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 06-11-02 15:07

Hej jeno

Jeg fandt lidt på Osho´s egen hjemmeside her:
http://www.osho.com/Main.cfm?Area=Magazine&Sub1Menu=Tarot&Sub2Menu=OshoZenTarot&Language=English
Forhåbentlig bedre end ingenting.

De bedste hilsner
Rellom

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 06-11-02 15:21
Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 08-11-02 10:37

Ganske enig, Osho Zen Tarot kortene er usædvanligt spændende, bruger dem
selv jævnligt - og det forbløffer mig hver gang, hvor nøjagtige oplæggene
er.
Du kan læse mere om kortene på følgende link:

http://www.scorpiosite69.freeserve.co.uk/OhsoZenTarotDeck.htm

mvh Manasvi

"jeno" <jeno.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:CR8y9.3770$oC3.633349@news010.worldonline.dk...
> Har lige fået lagt et oplæg i Osho Zen-tarot kort som jeg syntes var
> spændende, kan nogen hjælpe med yderligere information....
>
> Jeno
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Accepteret svar
Fra : Anna_Lind

Modtaget 50 point
Dato : 16-11-02 22:43

Kan du udbybe lidt yderligere hvad det er du vil vide om Osho tarot?

Godkendelse af svar
Fra : jeno

Dato : 19-11-02 11:01

Tak for svaret Anna_Lind.

Kommentar
Fra : jeno

Dato : 19-11-02 11:05

Tak til alle der har besvaret vedr. Osho-Zen - jeg magler stadig at få nogle personlíge erfaringer fra nogen der har prøvet at ligge kort.... Jeg har selv anskaffet mig et sæt - men er som sagt helt nybegynder...

Jeno