/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Den sætter ud
Fra : dithane
Vist : 396 gange
20 point
Dato : 26-11-05 13:47

Jeg har en knallert der sætter ud når den er kold. når den er varm kører den ok. Er der nogen der har et bud på hvad der er galt?

Kommentar
Fra : Moggi

Dato : 26-11-05 15:13

lyder som om den ikke får nok benzin når den er kold.. Der må være en chokerting der ikke dur som det skal..

Mvh.

Kommentar
Fra : tronddk

Dato : 26-11-05 16:13

hva knallert/scooter er det vi taler om da det ikke er lige meget hva knaller/scoter vi taler om de er ikke ens

Kommentar
Fra : dithane

Dato : 26-11-05 17:46

Det er en Peugeot Vivacity

Kommentar
Fra : tronddk

Dato : 30-11-05 18:12

har en teroi men er ikke sikker så hæng mig ikke op for det det kan være fordi at der kommer noget salt og vand(sådan var det med min (skete kun når det var vådt om vinten ) at når der komme ligt vand med op (blandet med salt så kan det komme utrolig langt ind og det sker også kun når den lige har startet(for når den er varm så når vanden og fordampe ) så du kan prøve og skifte din tændrørshætte ud til en vandtæt så stoppet min med at gøre det

Kommentar
Fra : dithane

Dato : 01-12-05 17:53

Tak for dit svar. Det må jeg prøve.