/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Konvertering af Windows videofil
Fra : jakobal
Vist : 604 gange
250 point
Dato : 26-11-05 08:48

Hej,

Har hentet en film fra mit videokamera over på min PC via moviemaker og kan således se filmen på min PC i formatet "windows Media-lyd/videofil" Hvordan får jeg dette konverteret så jeg kan brænde over på cd/dvd og se filmen direkte på TV via min dvd afspiller??

mvh
Jakobal

Kommentar
Fra : dk

Dato : 26-11-05 10:35

hejsa

dvdsanta er din ven
www.dvdsanta.com

Kommentar
Fra : cbsjanten

Dato : 26-11-05 12:43

og hvis du vil have flere muligheder så kan dvdlab pro og tmpgenc anbefales
det er ikke freeware programmer og kan lave helt profesionelle film hvis det er det man vil

Kommentar
Fra : jakobal

Dato : 26-11-05 14:07

nogen der kender freewareprogrammer der kan klare det?

Kommentar
Fra : FinnEiner

Dato : 26-11-05 17:09

Hej jakobal dit sp.

<Fra : jakobal Spørgsmål : "Konvertering af Windows videofil"

<Hej,

<Har hentet en film fra mit videokamera over på min PC via moviemaker og kan således <se filmen på min PC i formatet "windows Media-lyd/videofil" Hvordan får jeg dette <konverteret så jeg kan brænde over på cd/dvd og se filmen direkte på TV via min dvd <afspiller??

<mvh
<Jakobal

Prøv dette link :
http://www.freewindows.dk/fw/modules/mydownloads/visit.php?cid=77&lid=366

Du skal muligvis melde dig ind. Jeg har selv brugt freewindows nogle gange og har været
godt tilfreds med de programmer de har .

Mvh Finn

Accepteret svar
Fra : Brassovitski

Modtaget 250 point
Dato : 27-11-05 10:14

Halløjsa
Kig her:
http://www.freedownloadscenter.com/Multimedia_and_Graphics/Video_and_Animation_Tools/STOIK_VideoConverter.html

Søg på Google:
http://www.google.dk/search?hl=da&as_qdr=all&q=videoconverter+free&btnG=S%C3%B8g&meta=lr%3Dlang_en

[hør] Hvorfor ikke købe et ordentlig videoredigeringsværktøj, f.eks. Ulead Videostudio, det bruger jeg og det fungerer vældig godt, og der er masser af muligheder i programmet. Hent en gratis free trial her: http://www.ulead.com/vs/trial.htm. Programmet koster lige omkring 50 US-dollars, og det er faktisk billig i forhold til hvad der er af funktioner i programmet. Lige nu får man ved køb et plugin med til at lave HD-Videofiler.

God arbejdslyst!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 27-11-05 15:22

Ved ikke om du har Nero 6? Den kan konventere wmf til dvd format!

Godkendelse af svar
Fra : jakobal

Dato : 27-11-05 17:15

Tak for svaret Brassovitski.