/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Tidsskrift Arkivering???
Fra : kurlit3105
Vist : 429 gange
100 point
Dato : 25-11-05 15:44

Er der nogen som har kendskab til et PC-program, som kan hjælpe mig med at holde styr på hvor jeg finder en bestemt artikel i et Månedsmagasin og lign.
Det gør selvfølgelig ikke noget hvis det kan downloades gratis, men ellers går det nok aligevel.

Hilsen fra Kurlit

Kommentar
Fra : txn

Dato : 25-11-05 16:21

Når du ved hvad det er for et magasin må du lægge den under foretrukne ( stjernen ) og derfra søge din artikel.

Accepteret svar
Fra : Balcanard

Modtaget 110 point
Dato : 25-11-05 16:21

Har du MS Access, så er det et glimrende program at indtaste og slå op i. Ja, jeg går ud fra, at det, der skal holdes styr på, er noget, du selv vil registrere.

Godkendelse af svar
Fra : kurlit3105

Dato : 26-11-05 11:15

Tak for svaret Balcanard.
Ja jeg har Access, og jeg bruger det også lidt, men jeg er ikke ligefrem VM i det med at lave databaser.
Jeg har engang set et lækkert program der styrede alt det, jeg er ude efter på bedste vis. Men jeg ser hvordan det går. Jeg finder nok ud af noget.
Du skal have tak for forsøget

Hilsen Kurt, Nyk.F.

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 26-11-05 14:31

Velbekomme. Jeg har selv i Access oprettet en oversigt over CD-indhold. Vi har mange CD'er, hvor kunstnerne er forskellige. Nu kan vi simpelthen slå op, enten under CD-titel, musiknummer eller kunstner, når vi har behov for det. Det tager lang tid (er ikke færdig endnu), men det virker upåklageligt.

Prøv at kigge på dette link: http://www.kenddinpc.dk/Modul_5/01.htm
hvis du kører fast.

Held og lykke

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 26-11-05 14:31

Velbekomme. Jeg har selv i Access oprettet en oversigt over CD-indhold. Vi har mange CD'er, hvor kunstnerne er forskellige. Nu kan vi simpelthen slå op, enten under CD-titel, musiknummer eller kunstner, når vi har behov for det. Det tager lang tid (er ikke færdig endnu), men det virker upåklageligt.

Prøv at kigge på dette link: http://www.kenddinpc.dk/Modul_5/01.htm
hvis du kører fast.

Held og lykke

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 26-11-05 14:32

Ups - skulle ikke have været 2 gange!