/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Suduko
Fra : o.v.n.
Vist : 923 gange
100 point
Dato : 25-11-05 14:40

Jeg havde en suduko instaleret på min PC, men jeg blev nødt til at formatere og nu kan jeg ikke finde den igen, jeg mente ellers at instalationsprogrammet var brændt over på en CD, jeg tror det var en herfra der linkede til en side hvor den kunne hentes, måske i Tips, jeg kan ikke finde dette tip, er der en af jeg der kan huske hvor det var, måske selv har skrevet tippet, det var et spil der kørte i flashplayer og nederst kunne man klikke på et tal og så blev tallet sat ind i de felter hvor man klikkede, jeg håber i kan hjælpe, det var nemlig nemt og noget jeg var lige ved at være afhængdig af.

Accepteret svar
Fra : Balcanard

Modtaget 110 point
Dato : 25-11-05 14:43
Kommentar
Fra : ans

Dato : 25-11-05 14:56

Hvis du søger på sudoku kommer der mange sider frem på kandu

bl.a. dette tip http://www.kandu.dk/dk/tip/12273

Brug søgefeltet øverst til højre på siden og stav det sudoku.

Hilsen ans

Godkendelse af svar
Fra : o.v.n.

Dato : 25-11-05 15:03

Tak for svaret Balcanard. tak for hjælpen til søgning, den avancerede funktion havde jeg ikke prøvet og jeg fandt det nemt, det var det tip som ans henviser til, så der kommer lige lidt point til ans også jeg er i tidlig julustemning

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 25-11-05 15:05

Velbekomme. De dér tal er faktisk vanedannende.

Kommentar
Fra : zita30

Dato : 25-11-05 15:13

gå ind på www.komogvind.dk der er kommet suduku

Zita