/ Forside/ Interesser / Dyr / Katte / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 1440
Rystende Kinesisk dille
Fra : Trine08
Vist : 558 gange
50 point
Dato : 25-11-05 02:26

Hvad sker der her ? http://bonsaikitten.com/bkgallery.html
Det kan da ikke passe at det er lovligt ?
Jeg er i chok...... det er simpelthen til at tude over snart.
de er sgu så pisse sindsyge de kineser, med deres mishandling af dyr ! (bla aflivning)
Kan EU ikke gøre noget ved den slags ?
Syntes snart vi bør stoppe et hvert samarbejde der er mellem kina og EU

Accepteret svar
Fra : creamygirl

Modtaget 60 point
Dato : 25-11-05 02:39

Fake!

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 25-11-05 02:40

hvorfor tror du det ?
ellers rimlig mange der har skrevet i gæste bogen http://bonsaikitten.com/bkguestbook.html
Tror du billederne er fake ?

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 25-11-05 02:45

ej okay,,, den er fake http://www.snopes.com/critters/crusader/bonsai.asp
Heldigvis.....

Godkendelse af svar
Fra : Trine08

Dato : 25-11-05 02:52

Tak for svaret creamygirl.

Kommentar
Fra : sniperdk

Dato : 25-11-05 03:16

hæhæ det er en af internettets ældste fakes....

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 25-11-05 03:26

hehe,,,så det godt.
Fra 2001, men,,,,den gang havde jeg ikke computer.... så jeg er undskyldt

Kommentar
Fra : viviborgen

Dato : 25-11-05 07:56

Verden vil bedrages. og siden er ikke kinesisk. Den er australsk.

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 25-11-05 08:12

jaja, postede måske indlæget 5 min for hurtigt. Beklager.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 25-11-05 08:36

Det er ikke så længe siden at de i tv, fortalte at det var fake. -og at man skulle lade være med at besøge siden.

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 25-11-05 08:44

På Dyrenes Beskyttelse´s hjemmeside står der at de har fået en masse henvendelser om den side, men at det er opspind og ikke fortegår i virkeligheden, men det er da slemt nok at finde på sådan noget !!

Kommentar
Fra : mulberry