/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Outlook - Visning af kalender
Fra : henrikkatholm
Vist : 627 gange
428 point
Dato : 25-11-05 01:39

Min Outlook kalender viser pludselig alle mine aftaler på én lang liste, istedet som normalt i et "gitter" / kalender.

Er der nogen der ved, hvordan man ændrer denne visning?

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 25-11-05 01:46

På min Outlok indstilles kalenderen ved klik på "vis-->aktuel visning"

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 25-11-05 02:13

Hej Henrik. Outlook er IKKE bare Outlook. Taler vi om Outlook Express eller Office Outlook? Det er 2 forskellige programmer fra Microsoft. Hvis du ikke fortæller hvilket der er tale om, vil ethvert bud på hjælp kun være "et skud i tågen".

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 25-11-05 02:17

MEN hvis du bruger Microsoft Office Outlook, skal du gå i Funktioner - Indstillinger og så vælge Kalenderindstillinger. Der kan du vælge alt vedr. kalenderen og den måde den vises på. Hilsen

Accepteret svar
Fra : henrikdj

Modtaget 428 point
Dato : 25-11-05 10:00

I Outlook 2003 er der en værktøjslinie, der er benævnt avanceret.
Hvis du ikke kan se den: Vis -> Værktøjslinier -> Avanceret.
I denne værktøjslinie er der en valgboks (aktuel visning). Den skal stå på enten "Dag/uge/måned" eller "Visning af dag/uge/måned med autoindhold".
Bemærk at indholdet af værktøjslinien ændres afhængigt af om du står i kalenderen eller post eller...

mvh
Henrik

Godkendelse af svar
Fra : henrikkatholm

Dato : 25-11-05 13:06

Tak for svaret - Hurtig og præcis angivelse af løsning (jeg har selv ledt i mange timer)....