/ Forside/ Karriere / Erhverv / Andet erhverv / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 475
Hvordan finder jeg en leverandør der kan~
Fra : Sab_bj
Vist : 652 gange
100 point
Dato : 25-11-05 00:07

Hej herinde

Jeg er en ung pige som går på Århus Købmandsskole, hvor jeg har faget innovation, hvorunder der er en konkurrence/virksomhedsstart der hedder Young Enterprice. For at deltage i den konkurrence så skal man have udviklet sit eget produkt eller videreudviklet et produkt.

Vi skal selv finde leverandører og få fremstillet en prototype af vores produkt og evt. fremstillelse af produktet i store mængder til salg. Jeg synes bare det er uoverskueligt at finde en leverandører der gider hjælpe en gruppe unge mennesker som er igang med en uddannelse, og måske bare skal bruge en enkelt prototype.

Jeg skal bruge en rund diodeboks som er ca. 2cm i diameter, ½cm tyk og med en tænd og sluk knap bagpå... Er der nogen herinde der kender en virksomhed som fremstiller noget lignende? Det skal helst være tæt på Århus, så vi har mulighed for at tage derud... Men hvis det ligger andre steder, så er det også iorden...

Jeg håber nogen herinde kan hjælpe mig!

Accepteret svar
Fra : sniperdk

Modtaget 110 point
Dato : 25-11-05 00:12

Mit råd vil være en autoelektriker.
Allerbedst spørg et taxaselskab autoelektriker de bruger til at montere bilerne.

Jeg ved det måske lyder dumt, men jeg er selv taxavognmand og jeg VED hvor dygtige de folk er !!!

MVH
Sniper

Kommentar
Fra : Sab_bj

Dato : 25-11-05 00:17

Tror du også de vil være i stand til at levere i store partier, og udvikle sådan et forholdsvis lille produkt?

Kommentar
Fra : sniperdk

Dato : 25-11-05 00:22

Nej det tror jeg ikke. Jeg mente at en prototype ville de sagtens kunne lave for dig !

Kommentar
Fra : Sab_bj

Dato : 25-11-05 00:26

ah okay... Det kan jo også være at de har nogle gode forbindelse, og ved hvem der levere hvad indenfor dioder (Hvilket de højest sandsynligt gør)... Jeg havde slet ikke tænkt i de baner, jeg havde nemlig kun prøvet at kontakte nogle som laver cykellygter, og andre former for lygter... Så 1.000tak skal du have!!!

Det er ihvertfald værd at besøge en autoelektriker, og hører lidt omkring leverandør til store partier, hvilke dioder der er bedst osv. :)

Kommentar
Fra : sniperdk

Dato : 25-11-05 00:27

Held og lykke !!

Godkendelse af svar
Fra : Sab_bj

Dato : 25-11-05 00:49

Tak for svaret sniperdk.

Kommentar
Fra : zita30

Dato : 25-11-05 14:18

Jeg ville prøve her på teknisk http://www.ats.dk/?side=8017 de ville tage det som en udfordring samtidig med at de lærer noget der skal bruges til noget.ikke barer skrottes.
Jeg ville prøve det

http://www.iha.dk/htmldoc_dk/nyheder/ledige_stillinger/undervisning_udvikling/signalbehandling.php

zita