/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
1 Mercedes, 1 Porche ??
Fra : Keldd
Vist : 819 gange
100 point
Dato : 24-11-05 22:19

Og hvad bliver det næste??

I går fik jeg en del gode tips, om hvordan man hugger biler, her på Kandu.

Det er foreløbig blevet til een Mercedes og en Porche.

Men jeg kan ikke rigtig knække koden, på den 4 hjulstrækker jeg er igang med.

Er der nogen herinde, af Kandu's forbrydertyper, der har et forslag??

Og selvfølgelig, kun seriøst, tak, det skulle jo nødigt udvikle sig til det sædvanlige kandu halløj.

Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 24-11-05 22:21

Paaaas nu på Keldd det ender med at 'jegskalkommeefterdigjajegskal' kommer efter dig

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 24-11-05 22:37

hvad hulen skete der med den tråd???? Blev den bortcencureret???
Så der var en masse indlæg, men måtte jeg se dem? Nix bix....

Vaxen...............................

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 24-11-05 22:38

HAR DET TIP ET LINK!?????

Accepteret svar
Fra : Sannie

Modtaget 110 point
Dato : 24-11-05 22:39

Hvad søren???
Skal du til at arbejde seriøst??

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 24-11-05 22:44

epidedymittis.
Det er dig der skal komme med et tip.

Sannie.
Hvis du vidste hvor jeg savner din kælne stemme.

Hilsen
Keldd....

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 24-11-05 22:47

Nu vi er ved det, er der så nogen af jer "forbrydertyper" der ved hvordan man evt. laver brintbomber og/eller plastisk Sprængstof? (C4)

Jeg står og mangler patroner til min M16, hvor er de billigst - og hvem af jer er det der har "forlagt" sin skarpladte UZI tæt på Nysø gods?

Er det lovligt at bryde ind i en bil, hvis man har solgt bilen, men har glemt et par solbriller i den, og ikke kan få kontakt til ejeren?

Hvordan monterer man en sådan anretning, så bilen sprænger i luften, hvis den kommer UNDER 80 km/t? (Ligesom på bussen i filmen "Speed")

Tak.

Kommentar
Fra : webgun

Dato : 24-11-05 22:48

Bare vær Dansk statsborger, ha egen bedrift i Norge, bo i Sverige..så kan du da bare købe pisset kontant!!!. Et års nettoløn så er skid slået!!!. I dit fjæs!!!!

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 24-11-05 22:53

I dit fjæs!?

Det udtryk er du vild med idag synes jeg!

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 24-11-05 22:54

Keldd, kunne du måske skaffe lidt reservedele til min nye/gamle bil - bare lige dem mekanikeren ikke har skiftet endnu

Når du nu alligevel er gået ind i forbryderbranchen

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 24-11-05 23:24

uuups søde Keldd........

Jeg har ikke glemt dig - mere.........ringer i morgen - har skrevet det på en seddel......som jeg nok ikke kan finde i morgen.......

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 24-11-05 23:28

Jeg har lige skrevet et indlæg, det forsvandt, det var ellers et meget klogt, og inteligent eet.

Nå, men jeg er desværre væk til Søndag eftermiddag, der er et par hælerbander, fra Moskva,

jeg skal lave forretninger med, så få fat i mig, hvis der er noget i skal have afsat, de sumpmennesker, kan sgu bruge

alt. Og selvfølgelig Ripley, du er jo fra inderkredsen, du får hvad du skal bruge, bare gi' bestillingssedlen til Eme,

så ved han hvad der skal gøres. Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 24-11-05 23:32

Jeg er ikke hjemme i morgen Hanneskat, jeg er bortrejst i preserende forretninger.

Vær sød og vent til på mandag.

Forresten allesammen, jeg har et parti store fladskærme, jeg skal lige regne lidt på prisen, men de bliver billige,

så glæd jer. Hilsen
Keldd.........A/S-Forbrydersyndikatet.

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 24-11-05 23:40

Sødt Keldd, jeg er først hjemme igen søndag aften, så det er OK

Men syndikatet breder sig mere og mere, ikke et ond ord om dig - men jeg troede ikke Eme var med, det skuffer mig

Knus Ripley

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 24-11-05 23:47

Ripley:
Hvad i alverden, Eme er skam en dygtig forbryder, så du skal da ikke være skuffet over ham.

Han overholder skam altid leverancerne, så bare rolig.

Hilsen Keldd

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 24-11-05 23:51

Keldd:

Jeg er sikker på at Eme er dygtig til en million ting, men forbyder, nej han er for sød

Hvorfor jeg så bestiller reservedele hos dig - hmm.

Knus Ripley

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 24-11-05 23:51

Tastaturfejl - forbyder betyder selvfølgelig forbryder

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 24-11-05 23:53

Og hvad var det for noget med den tråd jeg missede i går?

Generelt plejer Kandu jo ikke at være så hurtige

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 24-11-05 23:53

Desværre, jeg skal nå nattoget til Berlin, og bagefter,

midnatsekspressen, til Moskva.

Keldd.

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 24-11-05 23:55

Synd, os med glassko og prinsens bal i et fortryllet græskar har først deadline til midnat

Godkendelse af svar
Fra : Keldd

Dato : 28-11-05 17:29

Tak for svaret Sannie.Jeg kan bedst li', at os sammenspiste typer, giver pointene,
til hinanden, på rigtig mafiavis.
Hilsen Keldd

Kommentar
Fra : Sannie

Dato : 28-11-05 17:38

Selvfølgelig!
Sådan skal dét være!