/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Konti - Outlook Express
Fra : Jimmy17
Vist : 412 gange
50 point
Dato : 24-11-05 09:23

Når man går ind i konti i outlook express og vælger fanen adresseliste, har jeg 4 stk stående, jeg ikke aner, hvad er.

Hvordan finder jeg ud af det og er det noget, der skal være der??

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-11-05 09:26

de fleste har netop fire liggende - så det skal de vel

bigfoot - active directory - verysign og whowhere - ligger næsten alle de steder jeg kender

Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 24-11-05 09:28

Det er også dem, jeg har - men hvad gør de godt for?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-11-05 09:31

de viser de konti du har oprettet på din pc.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-11-05 09:37

ps - hvis du markerer dem og klikke på egenskaber kan du se hvad jeg mener

Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 24-11-05 09:48

Siger mig ikke så meget..

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 50 point
Dato : 24-11-05 11:41

En adresseliste er et effektivt søgeværktøj, som du kan bruge til at søge efter personer og firmaer over hele verden. Adressekartoteket understøtter LDAP (Lightweight Directory Access Protocol), som giver adgang til adresselister, og leveres med indbygget adgang til adskillige populære adresselister. Du kan også tilføje yderligere adresselister fra din Internetudbyder.

I lighed med Internetsøgeværktøjer anvender adresselister forskellige metoder til indsamling af data, så når du forsøger at finde personer eller firmaer online, kan du forsøge dig med mere end en adresseliste.

(kopieret fra hjælpemenuen )

Godkendelse af svar
Fra : Jimmy17

Dato : 24-11-05 11:44

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : kennybear

Dato : 24-11-05 13:56

Findes der nogle danske adresselister til LDAP protokollen? jeg kan nemlig ikke google mig frem til nogen