/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Lave film
Fra : nebis
Vist : 508 gange
187 point
Dato : 23-11-05 16:52

Hej, håber I kan hjælpe...

Jeg vil gerne lave en film, hvor man ser en sort skærm, hvorpå der kommer bogstaver frem løbende, så det ser ud som om teksten bliver skrevet løbende.

Nogen der ved, hvordan dette kan laves -- eller hvilket program, det lettest laves i?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-11-05 17:08

gratis program der kan lave - hvad jeg opfatter du vil lave - er bla movies13

http://jansfreeware.com/

kig dig om

har du råd til dyre programmer vil jeg anbefale paintshop pro

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-11-05 17:39

http://www.quickbanner.com/qbr_api/QuickBanner/qbr_process.dbm

hvis det er sådan noget du mangler - til banner osv - er den her gratis

Kommentar
Fra : severino

Dato : 23-11-05 18:12

Er det noget a'la http://forening.bynet.dk/holmegaard/klassekammerater/ øverst midt på skærmen. Det er noget APPLET der køre den!

Accepteret svar
Fra : CLAN

Modtaget 187 point
Dato : 23-11-05 18:35

Hejsa... jeg ved ikke om det fungere, men det var da et forsøg værd
Hvad med at lave det i PowerPoint, der er da en "skrivemaskine" funktion.
Herefter lave det som en film med Windows Movie Maker (Win XP)... her er det jeg har min tvivl til om denne kan importere en PowerPoint fil... men det var da et forsøg værd - inden du fylder din PC med alle mulige programmer.
Hygge...
Søren

Godkendelse af svar
Fra : nebis

Dato : 23-11-05 21:20

Udemærket idé... det virker...

Tak for svaret CLAN.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 26-11-05 19:46

Takker for points