/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Motor? BMW 320i E36
Fra : BXTC
Vist : 585 gange
100 point
Dato : 23-11-05 09:46

Jeg skal til at skifte motor i min BMW E36 320i fra 12/91.

Hvor kan jeg finde en sådan motor, den må være i Danmark eller Sverige - Det må også være en bil uden afgift hvor jeg så selv kan tage de dele jeg skal bruge fra den og sætte den over i min egen bil.

Alt hjælp ville betyde meget. Tak!

Kommentar
Fra : ampere

Dato : 23-11-05 11:37

Tag og kontakte en ophugger og hør om de ikke skulle ligge inde med en eller kan finde en på en fælles database.

Mvh. AMP

Accepteret svar
Fra : AlexBJeppesen

Modtaget 100 point
Dato : 23-11-05 17:10

https://www.koed.dk/
Lur hos dem de har det du skal bruge,virkelig en gennemført hugger side med mange billeder af de biler man hugger op,de har alt og mere til..
Mvh Alex

Godkendelse af svar
Fra : BXTC

Dato : 09-03-06 23:21

Tak for svaret AlexBJeppesen.