/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Trådløs ikon ved uret..
Fra : lennert1986
Vist : 577 gange
100 point
Dato : 22-11-05 18:13

Hej.. nogen der ved om man kan fjerne det trådløse ikon nede ved uret..???

Kan man evt finde noget i reg. databasen??

Mvh Nicklas Lennert

Kommentar
Fra : lyhne1

Dato : 22-11-05 18:36

hej.

Jeg svnrligelidt beskriveler af hvaddet er fo noget "trådløs ikon".. Men du knnda prøve følgende:

Start>alle programmer->start-> fjern evt. noget i den menu
eller
Start-> kontrolpanel->system->fanen Hardware->enhedshåndtering og så deaktivere "noget trådløs"
Det kunne være en mulighed..

Men hvorfor skal det fjernes? hvad er det??

Lyhne1

Kommentar
Fra : lyhne1

Dato : 22-11-05 18:40

HAHA!! tror mit TRÅDLØSE tastatur mangler dit ikon

Du får lige det hele igen

hej.

Jeg savner lige lidt beskrivelser af hvad det er for noget "trådløs ikon".. Men du knne da prøve følgende:

Start>alle programmer->start-> fjern evt. noget i den menu
eller
Start-> kontrolpanel->system->fanen Hardware->enhedshåndtering og så deaktivere "noget trådløs"
Det kunne være en mulighed..

Men hvorfor skal det fjernes? hvad er det??

Lyhne1

Ellers kan du prøve at højreclicke på "trådløs ikon" vælge en slags egenskaber og sige at det ikke skal starte op sammen med Windows...

Alt sammen fordusat at du har win XP selvfølgelig..

Håber det kan bruges

Lyhne1

Kommentar
Fra : lennert1986

Dato : 22-11-05 19:11

Jamen nu er det ligesom det trådløse ikon der følger med windows.. Det der almindelige..

Jeg har ikke brug for det.. Det skal bare væk.. men jeg kører trådløs!!
men hvis jeg vil redigere min forbindelse så går jeg da bare ind i mine forbindelser..

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 110 point
Dato : 22-11-05 19:13

Prøv at dobbeltklikke på ikonet og fjern flueben i Vis i ikonbar/taskbar?

Godkendelse af svar
Fra : lennert1986

Dato : 22-11-05 19:33

Tak det var bedre tedd.