/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Sker ikke noget når jeg klikker på link.~
Fra : Djkruntz
Vist : 597 gange
100 point
Dato : 22-11-05 13:46

Hej.

Når jeg modtager et link i mail(outlook) eller i msn og klikker på det, så sker der absolut intet..
Kan ikke finde ud af hvorfor.
Det eneste jeg ved jeg har lavet siden det virkede, var at installere adaware professional. (med adawatch)
Men det har jeg afinstalleret igen...

Nogle idér?

Mvh. Djkruntz

Kommentar
Fra : gril

Dato : 22-11-05 14:00

du skulle vælge ikke tilfældigvis Norton Internet Security

Kommentar
Fra : Djkruntz

Dato : 22-11-05 14:04

Hvis du sørger om jeg har Norton Internet Security, så nej.

Kommentar
Fra : rosekamp

Dato : 22-11-05 14:20

Jeg har lige haft nøjagtig samme problem. Blev afhjulpet ved at jeg i Internet Explorer klikkede på Funktioner - Internetindstillinger og under fanen "Programmer" er der en lille boks forneden, hvor der står "Internet Explorer skal kontrollere, om den er standardwebbrowser" - der skal flueben i boksen.

Ved ikke om det hjælper dig - men det hjalp mig.

Rosekamp

Kommentar
Fra : starguy

Dato : 22-11-05 14:41

Hør lige her - har jeg forstået det rigtig sådan, at hvis du får et tekst-link i en mail - så kan du trykke på det, uden der sker en skid..?

I så fald skulle du trykke på Ctrl samtidig med du klikker med musen på linket - prøv engang!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-11-05 14:57

Højreklik på linket og vælg : Åbn i et nyt vindue...

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-11-05 14:58

..eller blot: Åbn...

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Djkruntz

Dato : 22-11-05 16:31

Link der er sendt i mail eller over msn som er blå og normalt lige til at trykke på.
Dem kan man ikke lige Højreklikke på og vælge : Åbn i et nyt vindue...

rosekamp: Jeg prøvede det du skrev og den var ikke valgt som standart browser.. men problemet er der stadig.

Accepteret svar
Fra : rosekamp

Modtaget 100 point
Dato : 22-11-05 16:46

Jeg skulle genstarte før det hjalp. Når jeg så åbnede Explorer kom der et pop-up vindue hvor jeg skulle vælge IE som standardbrowser. Prøv det

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-11-05 19:57

Spyware!

Kommentar
Fra : rosekamp

Dato : 22-11-05 20:07

Tedd. Jeg havde altså ikke noget spyware på min pc da problemet var der (hvis du husker - det var vist sidste uge du hjalp til med problemet)

Rosekamp

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-11-05 20:12

Lyder bare såen! Har du været inde på spywarefri og brugt deres online værktøjer?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-11-05 20:14

Eller osse er din sikkerhessettings i Internet Explorer for høje!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-11-05 20:15

eller i adaware?

Godkendelse af svar
Fra : Djkruntz

Dato : 22-11-05 23:30

Tak for svaret rosekamp. En genstart var lige det der skulle til... Fatter nu ikke at den ikke var valgt som standart? :-I