/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Master-slave
Fra : Horst
Vist : 810 gange
100 point
Dato : 22-11-05 13:40

Hvordan skal en master opføre sig, for at tilfredsstille sin slave ?

Kommentar
Fra : Sannie

Dato : 22-11-05 13:51

Det er sandelig individuelt - alt efter, hvad I aftaler på forhånd!

Nogle er til antydninger, andre er til hardcore - og andre igen er til midt-imellem.

Nogle er til lak og håndjern, nogle er til blid bondage.

Snak med din partner ...
Eller "tilbyd" i dét forum, du kommer - hvad DU ønsker af en slave.

At gætte sig frem er absolut verdens dårligste idé.

Så På med vanten (eller pisken! ) og meld ud, hvad DU ønsker / Kan tilbyde din partner.
Så kan din partner (selvfølgelig) selv melde ud, hvorvidt det er OK eller ikke - og selv komme med sine ønsker!

Snak sammen - det er dét, vi har fået vores sprog til!

Accepteret svar
Fra : TheRipley

Modtaget 100 point
Dato : 22-11-05 17:14

Jeg tror det vigtigste I kan gøre er at aftale et "stopord" der betyder her går min grænse - og det skal ikke være "nej", eller "lad være", men et totalt useksuelt ord, så ved du nemlig når nok er nok.

Forslag: Sommerfugl, fejekost, støvsuger - og alle andre almindelige ord. Du er inde på noget, der kræver, at din partner har absolut tillid til dig - somme tider er det svært at aftale på forhånd, hvad man har lyst til. nogen ting er ikke så rare i virkeligheden, så klø på, men gør det med en vetoret.

Held og lykke - Knus Ripley

Godkendelse af svar
Fra : Horst

Dato : 22-11-05 18:38

Tak for svaret TheRipley.
Det var noget møg med fyren, jeg havde kontakt til. Selv om vi havde en aftale om at mødes på fredag og jeg var sikker på at det var meningen, fik jeg pludselig en "rød mand" af ham på Boyfriend. (går ud fra, at du ved, hvad det betyder ).

Kommentar
Fra : Sannie

Dato : 22-11-05 19:07

Jeg ved ikke, hvad "en rød mand" betyder.
Gider du fortælle det?

Kommentar
Fra : Sannie

Dato : 22-11-05 19:10

hmmm...

Jeg fornemmer lidt "aftalt spil" her.

Er jeg helt galt på den??

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 23-11-05 21:53

Ja sannie, du er galt på den...igen

Dine fornemmelser er efterhånden ret kiksede og ufede..

Kommentar
Fra : Sannie

Dato : 24-11-05 02:28

creamy ...

Jeg er glad for, at du kan svare på andres vegne.

Jeg er ganske imponeret af dine enestående egenskaber!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 24-11-05 06:24

Årrhh du behøver skam ikke være imponeret. Ripley havde rent faktisk en tråd på seneste 25 tidligere, hvor hun forklarede dig, at du er helt galt på den..

Hun opgav tilsyneladende sit forehavende, for tråden er der ikke længere, så mine egenskaber er skam ikke så enestående..

Mit svar her, kan du betragte som en holdning fra mig, sammenholdt med hvad jeg ellers har set fra din hånd af ..

Kommentar
Fra : Sannie

Dato : 24-11-05 07:03

Din holdning har jeg ikke været i tvivl om!

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 24-11-05 08:48

Sannie, det behøver du heller ikke at være om min.

jeg svarer på et spørgsmål og slukker min computer. Derfor ser jeg altså ikke Hortst's spørgsmål da han giver mig point men hvorfor der skulle være noget aftalt spil i det, det ved jeg ikke..............................

Og Horst: Jeg ved heller ikke hvad "en rød mand" betyder, men synd for dig, hvis det hele gik i vasken.

Tak fordi du har dine holdninger Creamy

Hilsen Ripley.