/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Andet familie & relationer / Spørgsmål
10  clou 540
Gode Efterskoler på fyn søges
Fra : Mille35
Vist : 758 gange
70 point
Dato : 22-11-05 10:53

Vores datter går på efterskole i Jylland og er meget glad for det
Men men Transporten den er alt for tung ,så hun vil gerne til fyn og tage 10 kl på Nr:broby,men har lige hørt at der allerede er 30 er er rejst fra skolen,mange af dem pga.mobbning
Her her nogen der kan anbefale nogen gode skoler med disciplin og en sund indstilling til livet
Jeg kender www.efterskole.dk
men det er jo svært lige fra en hjemmeside at vudere skolen

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-11-05 11:40

her er flere at vælge imellem. Vores genbo's dreng gik på Bernstorffsminde efterskole, der var han virkelig glad for at

gå, og selv efter et år på skolen han han stadig kontakt til mange af dem.

http://soeg.jubii.dk/indeks/Uddannelse/Uddannelsesinstitutioner/Grundskoler/Ungdoms_Efterskoler/Ungdoms_EfterskolerPaaFyn/

Kommentar
Fra : Moggi

Dato : 22-11-05 11:51

Rantzausminde har jeg fra kollegaer også hørt meget godt om.

Jeg kan desværre ikke uddybe det nærmere lige nu..

Med venlig hilsen

Kommentar
Fra : Nakita

Dato : 22-11-05 11:52

Mit barnebarn har gået på Tommerup Efterskole og har været meget glad for det.
Der er jo også en efterskole i Haarby, som jeg kun har hørt godt om.

Kommentar
Fra : klanger

Dato : 22-11-05 18:07

Lige et indspark fra mig. Vores søn har tidligere gået på http://www.humbleefterskole.dk/ Det jo nok ikke til Fyn....men tæt på. Og det vigtigste en SUPER skole, vi havde en helt "ny" søn da han kom hjem....!!!! Så har jeg også hørt godt om denne fra nogle venner http://www.sdrnaeraa.dk/ Håber det kan bruges. Held og lykke.

Kommentar
Fra : mothers

Dato : 22-11-05 18:54

Hej..
Jeg har selv gået på Oure idrætsefterskole for 10 år siden, og den ligger på Fyn.. Det er noget af det bedste jeg har gjort i mit liv, venner for livet og masser af oplevelser.
Så den er værd at tjekke ud.
...Mothers..

Accepteret svar
Fra : mothers

Modtaget 70 point
Dato : 22-11-05 18:56

Ps. Du kan se den på www.oure.dk

Kommentar
Fra : Mille35

Dato : 24-11-05 12:14

Er der ingen der har hørt om Sydvestfyns Efterskole ?

Godkendelse af svar
Fra : Mille35

Dato : 29-11-05 15:53

Tak for svaret mothersog i andre men det blev Sydvestfyns efterskole i valgte,der var plads og den så god og sund ud