/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Sonyericsson Z520i
Fra : changhunden
Vist : 1539 gange
200 point
Dato : 22-11-05 10:18

Hej

Jeg har tænkt på at købe en Sonyericsson Z520i. Er der nogle der kan anbefale den?
Eller evt. det modsatte? Og hvorfor?

Mange hilsner

Changhunden

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 22-11-05 16:27
Kommentar
Fra : jabalya

Dato : 22-11-05 19:04

Jeg anbefaler altid nokia telefoner.

Kommentar
Fra : laksepote

Dato : 23-11-05 13:48

Jeg har købt den. Efter min mening er det den bedste klaptelefon på markedet. Jeg er klar over, at samsung er mindre og kønnere, men brugervenligheden er helt i top på denne her, og så er den bestemt ikke stor. Den virker rigtigt robust, og har frem for alt en suveræn standby-tid. Hvis du er til SonyEricsson (som jeg) kan jeg kun anbefale den. KØB DEN !!!

Evt hos www.tele2kroner.dk, der får du den klart billigst, og den er IKKE SIMLÅST når du får den.

Kommentar
Fra : changhunden

Dato : 23-11-05 14:29

Det lyder fint, men jeg har besluttet mig for at købe en Z300, når den engang kommer.

Jeg har lige et andet spørgsmål:

Hvad har det af betydning om en mobil har dual- eller tri-band? Og hvad er det egentlig?

Kommentar
Fra : laksepote

Dato : 23-11-05 15:42

Dualband har alle nye telefoner. Så kan de bruge de 2 forskellige gsm-bånd som danske operatører kører på. Hvis du skal bruge din tlf i f.ex USA, skal det være en tri-band

Kommentar
Fra : changhunden

Dato : 23-11-05 15:54

Ok, så det er altså helt fint med dual-band her hjemme. Godt nok

Kommentar
Fra : changhunden

Dato : 23-11-05 15:54

Ok, så det er altså helt fint med dual-band her hjemme. Godt nok

Kommentar
Fra : thaisontrine

Dato : 23-11-05 20:05

Ja jeg har også kikket på Sony Ericsson Z520i men er bange for om den vil drille mig lige så meget som både k500i og k700i da jeg har haft et frygteig bøvl med at de fryser fast så man ikke kan gøre noget før man piller batteriet af dem.
Så nu overvejerjeg også Motorola V3 men har aldrig haft motorola før og kender slet ikke noget til mærket??? noget af jer der gør det?? ellers ender det jo nok med at jeg går tilbage til nokia igen!!

Kommentar
Fra : changhunden

Dato : 24-11-05 14:47

Er der nogen der kan finde ud af hvornår man kan købe Z300i´en her i landet??

Hilsen

Jane

Kommentar
Fra : laksepote

Dato : 24-11-05 18:47

z520 har meget mere hukommelse at give af, end k500, så den fryser overhovedet ikke på samme måde.

Kommentar
Fra : Ghettofamily

Dato : 25-11-05 23:46

www.mobiltest-danmark.dk kan du læse om Z520 og andre telefoner, alle testet af brugere som du og jeg.

Her er et direkte link til testen af netop Z520 http://www.mobiltest-danmark.dk/index.php?option=com_content&task=view&id=24&Itemid=72

Kommentar
Fra : bil24

Dato : 29-11-05 07:52

Jeg tænker selv på at købe en S/E 520i som afløser for min P900 - den er nemlig lige et nummer for bøvlet. Tror, at 520´eren er helt igennem ok.

bil24