/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
bandage
Fra : tronddk
Vist : 801 gange
60 point
Dato : 21-11-05 18:10

jeg så i et program igår ( en genudsen.....) som hvis nok hed Biker Build-Off hvor de dyster om at lave en fedest kvær og der så jeg i Arlen Ness v. Roland Sands at de lavet en varmebandage kan den ikke bruges på en knallert da min knallert har svært ved at holde på varmen ved uds om vintern så den mister ca 10 km/t og det er en del når den køre ca 45km/t normal
og kan den holde til vand/salt ? og hvor kan man få sådan noget stof/bandagse (bandagse de brugte var sort)

Accepteret svar
Fra : xtrain

Modtaget 70 point
Dato : 21-11-05 19:16

hej.. er ik sikker på hvad du mener,men trår det du leder efter hedder powerwrap og det kan købes her https://www.koed.dk/2.1.1.asp?bokstype=1&kattype=e30&boksid=3077&soegeord= og sikker os mange andre steder..

Kommentar
Fra : tronddk

Dato : 21-11-05 20:59

ved du om det powerwrap kan tåle vand/salt for det er nemlig powerwrap jeg er på udkik efter

Kommentar
Fra : tronddk

Dato : 21-11-05 21:11

oki det er ikke lige nået til min penge pung nogle der har et billiger alternativ til det en powerwrap som er billiger ?(da det jo bare er en knallert)

Kommentar
Fra : xtrain

Dato : 22-11-05 09:25

hej.. jeg trår som godt det kan holde til vand og salt.. så må du forbi et pejsecenter hvor de sælger brændeovne og div,det kunde være de havde noget lignende..

Godkendelse af svar
Fra : tronddk

Dato : 22-11-05 20:39

Tak for svaret xtrain.