/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Outlook Express
Fra : Squarna
Vist : 512 gange
100 point
Dato : 21-11-05 13:43

Hejsa!

Findes der en måde at få Outlook Express til at starte op sammen Windows?
Det skal være uden brug af nogen programmer.

taks
-Squarna

Kommentar
Fra : Tordenkalven

Dato : 21-11-05 13:45

du kan lukke op for din browser, den du er i nu.... og så klikke på kobvolutten øverst...

hvis det er sådan du mener ...

Accepteret svar
Fra : Manse9933

Modtaget 110 point
Dato : 21-11-05 13:54

Højre klik på start>Åben mappen alle brugere>programmer>Start,når du har åbnet mappen Start så
højreklikker du i samme>Ny>genvej>gennemse>og så henviser du til C:\Programmer\Outlook Express\(msimn.exe)
Nu kan jeg ikke huske komandoe til at Outlook starter minimeret men du kan prøve

C:\Programmer\Outlook Express\msimn.exe /s i den første linie når opret ny genvej åbner.

mellemrum i mellem msimn.exe og /s

Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 21-11-05 14:02

Du kan også starte programmer igennem SpyBot SD vis du har dette program installeret,vis spørg.

Godkendelse af svar
Fra : Squarna

Dato : 21-11-05 14:07

Tak for svaret Manse9933.
Minimer-komandoen virkede ikke men det er sgu også lige meget...
TAK

-Squarna

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 21-11-05 14:18

Nu skal jeg ikke blande mig for meget, jeg fik i aftes ødelagt min instalation så jeg blev nødt til at formatere, men hvis du lægger en genvej til programmet i mappen Start, så starter den sammen med Windows, sådan gør du:klik på Start og alle programmer, højreklik på Oulook Express og klik på Kopier, så åbner du Denne computer, åbner Drev C, åbner Documents and settings, åbner mappen med dit navn, åbner mappen Menuen Start, åbner Programmer, åbner mappen Start, der højreklikker du og vælger Sæt ind, så skulle Outlook Express åbne næste gang du starter computeren.

Kommentar
Fra : Squarna

Dato : 21-11-05 14:23

Øhmm.. hvad er forskellen? Manse's måde virker fint...

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 21-11-05 14:25

Prøv så med denne komando>

"C:\Programmer\Outlook Express\msimn.exe" /q

Første linje
Husk mellemrummet(enkelt),fortæl mig lige om det virker

Kommentar
Fra : Squarna

Dato : 21-11-05 14:28

Niks, desværre

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 21-11-05 14:29

Det er ikke sikkert det virker,måske vil programmet kun køre i baggrunden uden bruger grænseflade
Sørens jeg har komandoen liggende et eller andet sted,men hvor

Kommentar
Fra : Squarna

Dato : 21-11-05 14:31

Det går nok!... Som sagt gør det ike spor at den starter op på denne måde..

-Squarna

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 21-11-05 14:33

Prøv så at højre klikke på genvejen i Start mappen>egenskaber>genvej>kør>minimeret>anvend>ok

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 21-11-05 14:36

Jeg vil altså lege,unden at genstarte/prøve det i praksis

Kommentar
Fra : Squarna

Dato : 21-11-05 14:38

Bingo!... Mange tusind tak!..
Hvad mener du med det sidste?

-Squarna

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 21-11-05 14:41

Jeg keder mig,så jeg vil lege med din pc,på min pc er der ikke ret meget at lege med mere

Kommentar
Fra : Squarna

Dato : 21-11-05 14:44

.. hehe.. okay..fint nok..

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 21-11-05 14:45

nååeee>genstarte/prøve det i praksis>dovenskab og har ikke brug for at OE starter med Win.

Kommentar
Fra : Squarna

Dato : 21-11-05 14:47

hehe..

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 21-11-05 14:49

Hygge

Manse9933

Kommentar
Fra : Squarna

Dato : 21-11-05 14:55

i lige måde.. og tak