/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Fuck Billetlugen
Fra : Mille35
Vist : 477 gange
50 point
Dato : 21-11-05 11:42

Velkommen til Billetlugen.dk

Billetsalget er åbent.
Efterspørgslen er pt. så stor, at din henvendelse er sat i den elektroniske kø! Påregn ekstraordinær lang ventetid da der dels kun må sælges max 4 billetter pr. person og der dels sælges til 2 Robbie koncerter.

Du står i den elektroniske kø

Denne side opdaterer automatisk om 1 sekunder

Vigtig information
Denne side opdateres automatisk - luk venligst ikke dit browser vindue, ellers kommer du bagerst i køen igen.

Hav venligst dit betalingskort klart - når det bliver din tur har du max. 15 minutter til at gennemføre bestilling og betaling.

Hvis du lukker eller åbner et nyt browser-vindue, mister du din plads i køen.

Alternativer
Du kan også bestille billetter hos vores call center på tlf: 70 263 267

Du kan også købe billetter i alle FONA butikker.

Sikke noget pis det er jo umuligt at få Billetter til Robbi

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-11-05 11:59

Ej hvor er det bare surt. Har du en Fona i nærheden, så kan du jo håbe, selv om sandsynligheden er lille. Ellers må du
holde øje med den blå avis når datoen for koncerten afholdes, der er jo nogle der sætter deres billetter til salg

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-11-05 12:01

Måske du skulle prøve at tage noteringen??

http://privat.tdc.dk/artikel.php?dogtag=tdc_p_tele_serv_ekstra_not

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-11-05 12:01

Det samme skete, da U2 skulle gi' koncert i Parken, så det er intet nyt.

At stå i kø i en Fona butik gav heller ikke resultat, der brød systemet også ned.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-11-05 12:05

ind og stå på lur efter hajerne på selve datoen

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 21-11-05 12:09

Rolig nu.
Der er i alt 90.000 billetter til de 2 koncerter...ikke engang Michael Jackson kunne sælge 2 Parken-koncerter, da han var på toppen, men ståpladserne bliver nok hurtigt udsolgt.

Kommentar
Fra : Mille35

Dato : 21-11-05 12:10

Hej Nordsted
Man kan ikke bruge tryk 5 ved Billetnet

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 21-11-05 12:37

Muahahahahaha.................
Jeg vidste bare det var det, da jeg læste overskiften på tråden

Kommentar
Fra : DJ_Puden

Dato : 21-11-05 14:02

Jeg kørte forbi en Fona ved trianglen.. Der var en 15m, lang kø...

Accepteret svar
Fra : Kazistuta

Modtaget 50 point
Dato : 21-11-05 15:42

Og det sjove er så, at hajerne allerede ER i gang....bare tjek dba.dk, hvor mange billetter der allerede sælges til overpris (som sikkert ikke engang er den pris, de vil have for den). Jeg synes ærligt talt, det er noget pis, at folk kan udnytte billetsystemet så groft....Jeg har lyst til at ringe og svine hver enkelt af dem til.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-11-05 15:48

Gid de måtte brænde inde med de billetter

Kommentar
Fra : Mille35

Dato : 21-11-05 18:13

Jeg måtte opgive nettet ,og køre i Fona,fik så lige de 4 sidste BILLETTER jubiiii

Godkendelse af svar
Fra : Mille35

Dato : 21-11-05 18:34

Tak for svaret Kazistuta.

Kommentar
Fra : Kazistuta

Dato : 21-11-05 18:40

Nå, havde nu håbet, du ville lade "spørgsmålet" ligge ubesvaret, så folk rigtig kunne bruge tråden til at komme af med deres frustrationer overfor billetlugen.dk...
Men tillykke med billetterne, har selv kontaktet 5-6 stykker via dba.dk, men endnu ikke fået nogen tilbagemeldinger...