/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
www.hotplanet.dk
Fra : bjarnebr
Vist : 308 gange
200 point
Dato : 21-11-05 10:14

Nogle gange når jeg klikker et link åbner siden hvorefter der kommer endnu et vindue frem der beder mig om at logge ind på www.hotplanet.dk og som brugernavn er der et lille hoved.
Jeg har Windows Firewall, Windows Antispyware og Avast Antiwirus og de er alle 3 sat til at opdatere automatisk.
ER DER NOGEN DER VED HVAD DET ER ?

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 210 point
Dato : 21-11-05 10:21

det er en side du skal være bruger af - altså have login og password til - men det kan meget vel være du har lidt snavs på din pc - jeg kiggede lige og fik også diaglogboksen - og smuttede igen - tror dog ikke du skal være nervøs over den - bare væk med den - siden kender du jo ikke .

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-11-05 10:23

ps.. søger du på hotplanet vil du se siden endnu ikke er åbnet

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 24-11-05 19:23

Hverken Awast eller Windows Antispyware finder noget der ikke bør være der.
Da du er den eneste der har svaret siger jeg: tak for hjælpen miritdk.
mvh
bjarnebr

Godkendelse af svar
Fra : bjarnebr

Dato : 24-11-05 19:24

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-11-05 21:08

selvtak