/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Problem med Download Dialog Box
Fra : CyBorg
Vist : 676 gange
140 point
Dato : 20-11-05 22:46

Hej med jer

jeg er ny med det her,
jeg har et problem med min Download Dialog Box. Når jeg vil download en file *.zip *.exe *. jpg. m.v, når Download Dialog Box kommer op så click jeg på åben den,
men jeg skal cilck på åben 2 gang før den gør det

jeg prøvet at installer windows om og det hjælpper ikke noget..
er der noge der kan hjælpe mig Plz help me

jeg køre windows xp pro sp1 IE 6.0

på forhånd tak

Accepteret svar
Fra : arne.jakobsen

Modtaget 150 point
Dato : 20-11-05 22:51

Netop zip og exe-filer kan være et problem fordi de kan indeholde noget skidt. Prøv at checke dine sikkerhedsinstillinger, men pas på med at ændre noget. Det er faktisk RET smart at du skal tænke dig om en ekstra gang. Der er en mening bag "galskaben". Hilsen

Kommentar
Fra : CyBorg

Dato : 20-11-05 23:03

En af mine venner prøvet noget, hvad det var ved jeg ikke og nu kan jeg åben *.exe *.zip *.jpg igen men den vil ikke åben *.nzb kan du hjelp mig det

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 20-11-05 23:05

NIX. Jeg aner ikke hvad en *.nzb fil er for noget. Men det kunne ligne at du mangler det program der skal til for at åbne den slags filer.

Kommentar
Fra : CyBorg

Dato : 20-11-05 23:06

arne.jakobsen

det har jeg prøve og det hjælp ikke

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 20-11-05 23:15

HVAD har du prøvet? Sikkerhedsinstillinger? Lad det være, det er IKKE lavet for at genere dig, men for at sikre dig og din PC imod lort.

Kommentar
Fra : CyBorg

Dato : 20-11-05 23:36

arne.jakobsen

jeg takker for din hjælp, men min ven fik det til at virkker..

men du skal da ha de point for at prøve af hjælp mig..

jeg takker igen

Godkendelse af svar
Fra : CyBorg

Dato : 20-11-05 23:37

Tak for svaret arne.jakobsen.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 20-11-05 23:39

Tak skal du fik CyBorg. Bare fint at din ven også var dygtig. Hilsen