/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Hvad betyder det?
Fra : Axelise
Vist : 428 gange
50 point
Dato : 20-11-05 19:46

Hvad betyder det, når en mobiltelefon er "død" når man ringer til den, dvs. der er ingen ringetone at høre?
Jeg har de seneste dage ringet gentagne gange til et bestemt nummer (privat) og den har ringet hver gang, men er ikke blevet taget. Der er ikke tlf. svarer på nummeret. For et par timer siden er der imidlertid blevet helt dødt i røret, når jeg ringer.
Kan mobilen evt. ligge et sted og være løbet tør for strøm, så den nu er så død, at der intet ringesignal er, når man ringer?
Eller kan personen have pillet sit sim-kort ud, så telefonen på den måde "dør"?
Abonnementet kan vel ikke ligepludselig ophøre i løbet af en søndag eftermiddag, skulle jeg mene, så det kan vel ikke være det, der er årsagen?

Accepteret svar
Fra : arne.jakobsen

Modtaget 60 point
Dato : 20-11-05 19:48

I alle de nævnte tilfælde vil du få et svar fra udbyderen om at der ikke er kontakt til telefonen. Jeg tror den HAR strøm, men at den enten er tabt, eller at modtageren ikke vil eller kan svare dig. Hilsen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-11-05 19:51

den kan jo være lukket

Godkendelse af svar
Fra : Axelise

Dato : 20-11-05 20:06

Tak for svaret arne.jakobsen.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 20-11-05 20:12

Det var så lidt Axelise. Ha' det bra.