/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
WINDOWS MESSINGER TILBAGE
Fra : dhmoelsted
Vist : 473 gange
100 point
Dato : 20-11-05 19:46

det lyder måske tosset men min windows messinger er væk ,aner ikke hvorledes det er sket, jeg ville bare gerne have den tilbage, spørg mig ikke hvorfor, men jeg har i perioder brugt den som reserve , kan den geninstalleres eller putter den sig et sted?

mvh
hans

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 20-11-05 19:52

Prøv at kigge lidt på denne side - på dansk
http://support.microsoft.com/kb/843019

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-11-05 19:53

ligger den måske under tilføj/fjern programmer - eller prøv at bruge funktionen søg og skriv messenger

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 20-11-05 19:55

Er det til at kommunikere mellem lokale computere - for så kan du bruge de indbyggede programmer "Netmeeting"

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 20-11-05 20:02

Jeg har fjernet Windows Messenger, men når jeg er Windowsupdate http://update.microsoft.com/microsoftupdate/v6/default.aspx?ln=da står den som en opdatering, så prøv at gå ind på siden om ikke den kan hentes der.

Kommentar
Fra : Vonna

Dato : 20-11-05 20:09

Har du også fjernet den fra fra Tilføj Fjern Wivdows kompunenter

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 20-11-05 20:14

Hvis du har brugt denne (fra Arlet)
ftp://80.197.191.119/messenger-filer/slide0001.htm
så kan du hente den igen her:
ftp://80.197.191.119/
Og genåbne messenger.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 20-11-05 20:16

så kan du hente den igen her:
ftp://80.197.191.119/shootthemessenger.exe
Og genåbne messenger.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 20-11-05 20:19

Er det for resten Windows Messenger
eller er det MSN Messenger (hotmail)
du mangler.

Kommentar
Fra : dhmoelsted

Dato : 20-11-05 20:27

det er windows messinger der er væk...
hans

Kommentar
Fra : dhmoelsted

Dato : 20-11-05 20:47

til eyvind kan jeg stadig bruge den du anviser linket shoottemessinger , når det er windows messinger jeg mangler

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 100 point
Dato : 20-11-05 21:03

Dukan kun bruge programmet til at få den tilbage .................hvis det det er programmet "shoot Messenger" som har afbrudt messenger.
Ellers skal det nok hentes på update.

Godkendelse af svar
Fra : dhmoelsted

Dato : 20-11-05 22:01

Eyvind.tak for rådet om opdate som en mere hvis var inde på , men jeg har hentet en version på windows update, jeg kan jo ikke give alle point du har lagt dig mest i selen
mvh
hans

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 20-11-05 22:08

Hvis du så lige henter den "shootmessenger" (som kommer fra www.arlet.dk)
så kan du altid slå messenger fra og til hvis den generer.
Det program bliver fjernet i morgen fra hjemmesiden.

Kommentar
Fra : dhmoelsted

Dato : 20-11-05 22:14

tak skal du ha eyvind den vil jeg lige hente
venligst hans