/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
adresse kartotek
Fra : 1133
Vist : 873 gange
100 point
Dato : 20-11-05 12:08

hej
jeg vil ned lægge min pc
men hvor f..... ligger adresse kartotket i outlook
da jeg vil kopiere det ud på en cd
ole

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 20-11-05 12:11

Du eksporterer "wap" fra outlook og gemmer det som wap, du kan gemme det, hvor du vil.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-11-05 12:17

alternativt - kopier alle adresser over på en mail og gem som eml - så er det hele klar til at kopieres

ikke smart - men sikkert

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-11-05 12:18

hooooov læser som en blind hest det er jo adressekartoteket du ikke kan finde

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-11-05 12:19

kig i ikonerne i værktøjslinien - der ligger den

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 20-11-05 12:19

Se efter kontaktpersoner.

Kommentar
Fra : 1133

Dato : 20-11-05 12:41

hej
det jeg mener hvor ligger de fysisk på min hd

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 20-11-05 12:46

Outlook expres i mappen outlook-outlook ligger outlook i mappen office

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 20-11-05 13:01

Er det Microsoft Outlook, ved jeg ikke noget om den.

Er det Outlook Express, ville jeg åbne adressekartotek,vælge filer og så eksporter "andet adressekartotek", for så får du et oversigtsvenligt skema i Excel, hvorfra du selvfølgelig nemt kan flytte filen. Selve filen er nem at importere, såfremt du atter vil anvende Outlook Express.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 20-11-05 14:07

Hos mig (win 2000 ) hedder adressefilerne .dbx og de ligger her:
C: > Documents and Settings > brugernavn > Lokale indstillinger > Application Data > Identities > Identities > Outlook Express ................ her ligger de.

I Outlook kan jeg ikke finde de .vfc filer som er adresse kort
men i outlook kan du inde i adressekartoteket markere alle kort med ctrl+a og kopiere med ctrl+c og sætte dem ind i en mappe ctrl+v og flytte hele mappen over på et flytbar medie.

Accepteret svar
Fra : iah

Modtaget 100 point
Dato : 20-11-05 14:38

I Outlook kan du gå ind i Filer (øverste venstre hjørne) gå ned til Importer og eksporter...

Her kan du så eksportere alle dine adresser og mail og hvad du har i Outlook ud i en "Fil med private mapper (.pst)"
så ved du altid hvor du har dine adresser m.v.

Godkendelse af svar
Fra : 1133

Dato : 27-11-05 14:21

Tak for svaret iah.
vil have spg. lukket
jeg har printet dem alle ud og bruger den hårde måde
taster ind mauelt
men nu kører pcén igen

Kommentar
Fra : iah

Dato : 27-11-05 15:10

Godt nok - men tag alligevel at brug den metode jeg angav, det sparer dig for en del arbejde fremover hvis du ønsker at
"lægge den ned" en anden gang.
Så har du alle dine adresser mails m.m. som lige suser ind på deres plads igen når du har installeret Outlook (jeg taler af erfaring, efter et par gange prøvet at miste hele skidtet, derfor bruger jeg den metode at tage backup og arkivere uden at slette)...

Hvis du har brug for mere uddybende support, så skriv til: netbruger2005@gmail.com