/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
gem registrerings databasen..
Fra : cobran
Vist : 370 gange
100 point
Dato : 20-11-05 00:44

Jeg har tænkt mig at formatere mit c: med winXP på. Men så bliver bliver alle reg filerne jo også slettet og så virker alle mine spil ikke som jeg har på mit andet drev! er der en måde man kan gemme det på.

Kommentar
Fra : huntermis

Dato : 20-11-05 00:58

det kan du snildt gøre med dette lille program her
ERUNT 1.1j
http://www.pcworld.dk/download.asp?Mode=2&ProgramID=1383&Download=JA

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 20-11-05 01:48

Du kan gøre det uden at hente et program: klik Start og Kør: i feltet skriver du regedit, tryk på Enter, så åbner du Registreringseditor, der klikker du på Filer og Eksporter der vælger du hvor du vil gemme kopien f. eks. en diskette eller CDrom, du skal sætte hak i Alt hvis det er hele registrerings dataerne du vil gemme eller markere en del og sætte hak i Markeret gren, når du har formateret kører du den anden vej, Filer og Importer

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 20-11-05 02:43

Kandu er langsom Today.
Husk, at tager du regbasen med, så fjerner du ikke spor fra de spil,,,,,,,,,,,,
der ikke virker mere, ???.
Bare lav et 0 til 1
Så går der kuk idet.
Og du overfører ALT fra gammel DATABASE.
Og det kan ikke bare lige fjernes, eller laves om på.
Hvis ikke du ved hvad du roder med, SÅ LAD VÆRE, enten sletter du, eller laver koderne om.
Så du har ubegrænset ADGANG til et du vil have adgang til.
Ellers SPØRG
DU SKAL BARE HAVE RENSET DIN REGIDITT/
SÅ ER DU FRI FOR ALT, DU IKKE VIL HAVE, UDLØBSDATO/ XP REG osv
huntermis
Det virker sikkert godt på nogle, men tror næppe, at det fjerner, det, der skal fjernes her.
Hele regbasen skal renses først.
MEN ALTID TAG EN KOPI.......

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-11-05 08:03

Et gendannelsespunkt gemmer også registreringsdatabasen. Du kan derfor 'nøjes' med at oprette et gendannelses punkt, hvis det er fordi du skal prøve nogle 'ting' af. Efterfølgende kan du blot genoprette systemet og du har den oprindelige reg.base igen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-11-05 08:05

Ups.. overså at du vil formatere. Så går det ikke med et gendannelses punkt

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : cobran

Dato : 20-11-05 21:51

hehe fint nok molokyle

Men prøver noget af det i har sagt i en af de kommende dage.

Kommentar
Fra : cobran

Dato : 20-11-05 22:00

når man formatere sin harddisk for at få computeren hurtigere som den var dengang men installerede xp sidst ... bliver computeren så hurtigere fordi der lå for meget lort på Windows drevet, eller er det registreringsdatabasen hvor der ligger så meget på som gør den langsommere?

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 100 point
Dato : 26-11-05 11:36

Dit sidste spørgsmål er to sider af samme sag, så ja til begge

Godkendelse af svar
Fra : cobran

Dato : 26-11-05 17:44

great o.v.n. så veed jeg det . :)