/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / PaintShopPro / Spørgsmål
10  Better_Pe.. 210
Øhh!!
Fra : creamygirl
Vist : 566 gange
50 point
Dato : 19-11-05 20:26

Daaav

Nu ikke noget med at bryde sammen af grin, da dette sikkert et vildt dumt spørgsmål, men kan det lade sig gøre, at ændre et bitmapbillede til en GIF eller JPEG fil?!

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 19-11-05 20:28

ja bl.a. med xnview

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-11-05 20:29

sagtens - både i ms paint og psp - brug pilene i boksen gem som .

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 19-11-05 20:29

Ok...xnview, som er hvad for noget?!

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 19-11-05 20:30
Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 19-11-05 20:35

Mirit, jeg er en klovn til at forstå dine anvisninger! ..Det kan godt være det er pærelet for dig, men en sætning som "brug pilene i boksen gem som" fatter jeg nada af..

Hva for pile i gem som?! ...
Jeg har billedet til redigering i paint - og ser sq ingen pile i gem som

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 60 point
Dato : 19-11-05 20:38

når du vil gemme - så vælger du filer - gem som - der kommer så en dialogboks op - her kan du skrive navnet og nedenunder kan du bruge pilen i siden af feltet til at vælge det filformat du ønsker.

er det nok ?

Godkendelse af svar
Fra : creamygirl

Dato : 19-11-05 20:50

Doh! ...ja sq! Din sidste forklaring kunne selv en tåbe som jeg forstå

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-11-05 20:53

nemt og bekvemt

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-11-05 20:53

ps... pas på med gif - det kan forringe farverne - er det foto så gem som jpg(jpeg)

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 19-11-05 20:56

Yes det opdagede jeg. Det er et billede der skal oploades til nettet - og jeg har netop lige ændret det til en Jpg fil...Ser pisse godt ud

Tak!