/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
GTA SA (pc)
Fra : Essoxfly
Vist : 485 gange
500 point
Dato : 19-11-05 09:25

Hej med jer.
Har et lille problem med missionen Cecar Vialpando.
Jeg kan ikke få automobilen til at hoppe i takt med musikken en eneste gang, uanset hvad jeg har prøvet...muligvis en bug men er ikke sikker.
Er der mon en der har en løsning på dette?
Mvh.

Accepteret svar
Fra : Tri

Modtaget 510 point
Dato : 19-11-05 10:37

Hej Essoxfly!

Det er ikke helt nemt at få bilen til at danse,men jeg fik den til det med en hel del øvelse.

Du skal danse med bilen på samme måde som når du danser på et diskotek med din dame.

Tri

Godkendelse af svar
Fra : Essoxfly

Dato : 19-11-05 11:26

Tak for svaret Tri.
Numpad var hvad der skulle bruges og da jeg går ud fra man også kan bruge den på diskoteket er jeg tilfreds
Mvh.

Kommentar
Fra : Tri

Dato : 19-11-05 13:10

Man kan komme langt med lidt øvelse.