/ Forside/ Teknologi / Internet / Udbyder (ISP'er) / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 510
Cybercity
Fra : Fynboerne
Vist : 704 gange
50 point
Dato : 19-11-05 07:54

Når jeg åbner Outlook express og modtager post, slutter den af med en besked om, at "vip.cybercity.dk ikke er fundet. Hvordan kommer jeg af med den melding.
Jeg har internet opkobling ved DLG, så har ikke forbindelse til cybercity.

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 19-11-05 08:12

dlg køber din opkobling hos cybercity

Accepteret svar
Fra : ostemanden

Modtaget 50 point
Dato : 19-11-05 09:01

Det er højst tænkeligt din pop3 server eller smtp server som står til noget forkert... Ring til DLG support og hør hvad disse skal være (og få dem samtidig til at guide dig ind til hvor du skal rette dem)

Kommentar
Fra : Fynboerne

Dato : 19-11-05 09:05

Hvorfor kommer der så den melding om, at den ikke har fundet cybercity, sommetider kommer den også med melding om, at den ikke har fundet World ondline.
Jeg får post alligevel, så det er bare den melding, jeg vil have den til, at lade være med at komme med.
Hvordan gør jeg?
Det må jo heller ikke gå ud over den opkobling jeg har nu, så jeg slet ikke får post.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-11-05 09:10

ligger der en gammel forbindelse til forhenværende udbydere og gemmer sig ??????

Har du et internt modem der kører uden du lægger mærke til det (evt opkaldskort) ???????????

hvis det forholder sig sådan skal det blot slettes.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-11-05 09:11

ps - tror også ostmandens indlæg først o g fremmest skal checkes

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 19-11-05 13:20

Hvis du kan sende og modtage post, står den rigtig, i pop3.
Men nogle ydbydere har kode, der skal lægges ind.
Ellers kommer den irriterende popup
Prøv at høre, ved DLG, de må kunne hjælpe.
Ellers gå ind i dine konti´es og se om der skulle ligge noget fra andre udbydere

Kommentar
Fra : Fynboerne

Dato : 21-11-05 13:44

Jeg vil prøve at tage kontakt til DLG, da jeg har været inde for at se om der var andre udbyder i mine konti´es. det var der ikke.

Godkendelse af svar
Fra : Fynboerne

Dato : 28-11-05 14:10

Tak for svaret ostemanden.
DLG har guidet mig gennem problemet.