/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Outlook sender mailen senere
Fra : taliskoko
Vist : 2266 gange
100 point
Dato : 18-11-05 00:04

Jeg har set dette tip som vedrørerer Outlook 2002:

"Skal chefen helst tro, at du sad og arbejdede til klokken 3 i nat? Skal du have et alibi overfor kæresten?

Så kan det være en god ide at få Outlook til at sende mailen senere, selvom du ikke lige selv er ved computeren.

Sådan gør du i Outlook 2002:
Skriv mailen, som du vil sende senere.
Klik på Vis i menuen og vælg Indstillinger.
Marker Lever ikke før.
Vælg Dato og klokkeslæt for, hvornår mailen skal sendes.
Klik på Luk og Send.

Så ligger mailen klar til et bedre tidspunkt."

Er dette også muligt med Outlook 2003 udgaven.????????????? Altså er sende mail på et bestemt tidspunkt af sig selv.!

Kommentar
Fra : severino

Dato : 18-11-05 00:19

Det må jeg sige, du kommer nok sovende til dit overarbejde

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 18-11-05 00:21

jaja... Men sådan er tippet altså på TDC´s hjemmeside. Ville ikke rette i det.

Men har du svaret, Severino...?

Kommentar
Fra : severino

Dato : 18-11-05 00:44

Næh det har jeg ikke, jeg bruger et system fra det forrige år tusinde!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 18-11-05 04:02

Kære taliskoko - Jeg kan så fortælle dig at uanset hvilken version du benytter, hjælper det ikke spor. Hvis din chef har besluttet at overvåge sine medarbejdere, hjælper det TDC-tip ikke en skid. Hvis han/hun VIL overvåge jeres trafik, gør han det. Og det eneste I kan gøre, er at opføre jer ordentligt. Og hvad er der egentligt galt med det???
Lav dine private samtaler o.s.v. i din fritid og for din egen regning. Det KAN sgu da ikke være så Helvedes svært at forstå? Undskyld jeg bandede. Men er du vandt til eller opdraget til at kunne kræve og hæve uden at have ydet???

Det stinker. Yd så kan du nyde. Det du antyder er ikke bare umoralsk, det er uopdragent. Hilsen uden smil!!!

Kommentar
Fra : Flemming17

Dato : 18-11-05 09:32

Ikke flere moralske opstød - please
Hvor er jeres humoristiske sans? Det er da et meget sjovt tips, selvom det ikke er praktisk anvendeligt.
Fortæller bare lidt om en funktion i Outlook, som måske kan bruges til et eller andet.
Jeg bruger det f.eks. når jeg skal sende et fødselsdagskort til den anden ende af verden (Tidsforskel)

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 100 point
Dato : 18-11-05 09:50

Du har givet mig en indbringende idé taliskoko.
Jeg vil lave en mail-service. [hør]
Giv mig din mail-adresse og password.............så sender jeg mailen på det tidspunkt du har brug for via webmail.
Naturligvis vil jeg ikke "lure" på de mails du ellers sender.
Chefen og din kone får ikke nogen oplysninger så længe du betaler for dit "abonnement".

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 18-11-05 09:53

Jeg vil godt indskyde 20 kr i startkapital, hvis du har lavvande i kassen. Så laver vi et Aps, Erling!

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 18-11-05 12:31

arne. jacobsen...> Er du fat svag eller hvad???? Du bestiller fan´me ikke andet end at brokke dig herinde. Læs mit indlæg igen. Hele teksten er taget fra TDC´s hjemmeside om tips og tricks. Jeg skifter bare fra Outlook express til Outlook og vil se at denne funktion kan hjælpe mig i min FRITID.
http://netnyt.tdconline.dk/artikel.php?dogtag=ngto_tip_tipsogtricks&id=73198
Hvis du ikke kender svaret, så hold snothornet væk.

Til eyvind og tedd: Ja ja... Den er god med jer.

Kommentar
Fra : iah

Dato : 18-11-05 12:59

UPS' Så har vi Hr. Jacobsen tilbage i vanlig storform med ubehagelighederne lige for hånden...

God wekend til alle (gælder også arne. jacobsen)

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 18-11-05 13:47

Det var ikke ubehageligheder, blot et særdeles velment moralsk opstød. Det er da ikke forbudt heldigvis.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 18-11-05 14:13

Den funktion er også i Outlook 2000 så den skal være i 2003 (måske kun i pro udgaven)
Prøv i hjælp at skrive send senere - så kommer forklaringen nok.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 18-11-05 16:19

Ja han var nok ubehagelig, men hvis du snyder din kone eller chefen hvad er du så?

Kommentar
Fra : severino

Dato : 18-11-05 16:34

Ja TEDD det kræver en dumdristig og modig mand

Godkendelse af svar
Fra : taliskoko

Dato : 18-11-05 17:00

Tak for svaret Eyvind. Jeg tror vi lukker her. Magen til misforstået emne skal man lede længe efter...

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 18-11-05 17:00

I'll say this only once!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 18-11-05 17:01

Jep han misforstod men i det mindste fik vi ikke haderne ind Talisko