/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
madolie og sex ?
Fra : crayzee
Vist : 15167 gange
50 point
Dato : 17-11-05 23:32

hey vill høre om man kunne bruge madolie til sex ? er det farligt eller kan man bare smøre løs på hinanden alle steder? :D

Kommentar
Fra : dova

Dato : 17-11-05 23:42

Ja, det ka' du godt.
Og nej det er ikke farligt, medmindre vedkommende er allergisk over for olien.

Så god fornøjelse med fedteriet.....husk nu at beskyt sengetøj, møbler o.s.v. da det ellers bliver ødelagt

mvh dova

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 17-11-05 23:43

Bare det ikke giver røg i køkkenet, så er det ok.......tror jeg nok.

Der kommer sikkert en med erfaring på madolie, og hvad det kan bruges til.

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 18-11-05 00:03

Bare gå igang, men sørg nu for at vælge en olie hvis duft I synes om. Olivenolie lugter på en måde, Rapsolie på en anden. Den der lugter af mindst er nok Majsolie. Men I kunne jo så vælge Majsolie og så tilsætte nogle duftstoffer efter eget valg. Så lugter I ikke som en Grillbar bagefter. Desuden er Majsolie billigst. Så kan der blive råd til nogle ekstra gode parfumer.

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 18-11-05 08:21

der var engang noget på tv om en der havde lavet en blanding af madolie og hvidløg og på en eller anden måde var kommet til at smøre det på kønsdelene. det gav en enorm sexlyst, og skulle forøge nydelsen helt enormt. jeg husker ikke hendes navn, men tror nok hun var fra arden eller deromkring.

Kommentar
Fra : upyoursmate

Dato : 18-11-05 09:34

Huden har vist ikke specielt godt af madolie od det giver nok en del urenheder/bumser.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 18-11-05 09:41

Jeg tror heller ikke at det er så super godt hvis det kommer i skeden. Nej det giver ikke bumser eller urenheder. Men husk hvis det kommer i håret...og det er hamrende vigtigt...når håret skal vaskes , så HUSK for guds skld at komme shampooen i FØRST og der efter vand. D.v.s. shampoo i tørt hår og dernæst vand. Ellers er det ikke til at få olien vasket ud. Og tro mig..jeg brugte engang olivenolie til en hårkur og der kom jeg til at skylle håret først...Jeg måtte tøre håret og starte forfra

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 18-11-05 10:20

Go for it! I vil få den herlige bivirkning at huden er så lækker og blød bagefter - der findes nærmest ikke bedre skinlotion - og nej, det giver bestemt ikke bumser - de kommer indefra...

Hvis I tilsætter æteriske olier, så husk at spar lidt på dem - det er kraftige sager og kan godt give hudirritationer, hvis der bruges for meget.

God fornøjelse

Vaxen

Kommentar
Fra : calista

Dato : 18-11-05 10:28

En helt anden ting, er at bruger i gummi, skal i passe på. Gummi'et bliver porøst af olie (derfor man skal bruge vandbaseret glidecreme)

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 18-11-05 13:48

...Hvis man har brug for en "vandbaseret glidecreme" som man ikke tager skade af hverken ind-eller udvendigt, -og som er billigt, -så kan man bruge yoghurt...

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 18-11-05 19:03

ik for at være stemnings dræber; nej det er ikke farligt dog har der været historier fremme om at nogle af de madolier der findes på market har haft stoffer i som kan være kræft fremkaldende hvis man smør sig ofte ind i det såsom bodybuilder gør. hvad med at brug baby olie istedet for!!!!

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 18-11-05 19:27

What tutfis??? smører bodybuildere sig virkelig i madolie? Jeg forestillede mig godt ok, at det var noget der var indrettet dertil, de brugte... Men det ligner da, det må jeg give dig

Vaxen

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 18-11-05 20:49

altså jeg ved bare det har været fremme i flere medier at en del gør det- det var fremme den gang de kom med advarelse om at smøre sig ind i diverse madolier fordi nogle indholdte stoffer der ku fremkalde hudkræft.
du skal se de smør sig nok ind i lidt af hvert fx selvbruner osv!

Kommentar
Fra : nielsjs

Dato : 20-11-05 14:03

og deraf kan man så udlede at madolie ikke kan spises... heller ikke i en salat!!!!!!
:grin grin:

spøg til side: man kan da spise madolie og i spiserøret er der da også en form for hud der kan få hudkræft hvis det var det

Accepteret svar
Fra : tutfis

Modtaget 50 point
Dato : 20-11-05 16:26

ej oki vær kan du være mere absurt...
nu er det sådan set at det var sundhedsmyndighederne der advaret om det desuden var der forskellige mad olie produkter der blev fjernet fra butikkernes hyller!!!
ang mad olie og sex så kan man kan jo bare bruge baby olie har samme virkning dufter os bedre osv.

Godkendelse af svar
Fra : crayzee

Dato : 30-11-05 15:48

Tak for svaret tutfis.