/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / 3D Studio / Spørgsmål
10  bentjuul 190
verdens billed i 3d
Fra : janik
Vist : 596 gange
50 point
Dato : 17-11-05 22:56

Jeg har læst at nasa har lavet en globus i 3d som man kan se på
nettet .
Jeg har set det i sidst nr. af Illustreret Videnskabs men
jeg kan ikke finde det ,er der nogen der har et link?
Det skulle være gratis ifølge Illustreret Videnskabs .

Kommentar
Fra : severino

Dato : 17-11-05 23:14

Er det denne du mener:
http://science.nasa.gov/Realtime/JTrack/3D/JTrack3D.html
Der går et lille øjeblik, så dukker den op i et ekstravindue. Men inden vil den lige lægge en eller anden fil ind.

Kommentar
Fra : snortop

Dato : 18-11-05 07:48

Nasa og googleearth er også gået i samarbejde med at lægge billeder i googleearth.

http://earth.google.com/index.html

Kommentar
Fra : severino

Dato : 23-11-05 18:51

H A L L O J A N I K
Er du taget kloden rundt, eller er du hjemme så vi kan få et svar!!!!!

Kommentar
Fra : janik

Dato : 23-11-05 19:42

sorry men jeg har selv fundet det og her er det er ret godt.
http://worldwind.arc.nasa.gov/download.html

Kommentar
Fra : severino

Dato : 26-11-05 22:51

Det er en større fil at hente hjem, men den vil ikke køre på min gamle maskine, så den skal nok have et nyere oberativsystem, før at den kan vise noget.

Kommentar
Fra : janik

Dato : 27-11-05 13:23

ja det er ellers et rigtig godt program.
Men den kræver et rimeligt grafikkort.

Kommentar
Fra : pedersenSøs

Dato : 25-06-06 04:26

Hej alle
Jeg har også downleaded google earth,men syntes den er under al kritik,man kan jo ikke se noget tydeligt,det er vist et gammelt pogram nasa har kasseret for flere år siden?
Der må da være noget der er bedre,med den teknik vi har i dag? men så koster det vel penge,det er også ok
V.H. Pedersen.