/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Lokal historie / Spørgsmål
10  f.larsen 510
Vedel
Fra : Lionje
Vist : 696 gange
100 point
Dato : 17-11-05 21:13

Er der nogen, der har noget materiale om smed m m Johannes Vedel fra Høve? Han er født i Hyllested ved Dalmose. Fotos og literatur eller direkte viden om ham er interessant for mig.
Venlig hilsen

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 19-11-05 22:27

Hvornår ca. er han født?
Hvis det er efter 1880 kan det være svært at finde noget om ham på nettet.

Der er mange Wedel på Sorø-Slagelse egnen, men ikke ret mange Vedel,
mon hans familie oprindeligt har heddet Wedel med dobbelt W?

Hvis du ikke får tilstrækkeligt hjælp her, så prøv at spørge under slægtshistorie, Svend