/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
afslutning på 7x500
Fra : huntermis
Vist : 521 gange
200 point
Dato : 17-11-05 20:28

ja der var jo nogle der gættede hvorfor jeg er så glad idag !!!!!!!

for jeg gik igennem med zero og det er jeg stolt af , for teori er ikke min stærke side
men jeg måtte også bryde koden på den cd-rom som jeg havde fået og lavede lidt om på databasen
så jeg kunne tilpasse den til min indlæring.

men prøv selv den lille test her
http://www.trafiktesten.dk/velkommen.asp

SPG. fik du 0 fejl ?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 17-11-05 20:30

Nej 3-4 stykker så vidt jeg husker. I 1991. Men godt gået huntermis. Endnu engang

Kommentar
Fra : ans

Dato : 17-11-05 20:49

Jeg er slet ikke færdig med den test, men tænker på min søns kæreste, som skal til teoriprøve om 2 uger.

Glad for at jeg har mit kørekort i "hus"

Har du snydt

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-11-05 20:52

Jeg skal heller ikke ha' klinket noget, men jeg repeterede teori med både datter og søn inden for de sidste to år, så

jeg har den da nogenlunde i frisk erindring, men passer meget på "kortet" så jeg ikke selv skal op igen, prøver er ikke

min stærke side, kørerkort er godt nok også blevet en dyr fornøjelse, da jeg erhvervede mit i sin tid, kunne det klares

for under en tusse

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 17-11-05 21:03

Sjovt sjovt.
Jeg har det store kørekort, bare for det er sjovt.
Men bruger det ikke i dagligdagen.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 17-11-05 21:07

Nu har jeg været hele testen igennem men kunne ikke få resultatet.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 17-11-05 21:14

Det skal vi betale for, pyt vi har jo alle ret.

Kommentar
Fra : johnni

Dato : 17-11-05 21:29

det samme her ans.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 17-11-05 22:10

Ja 0 fejl til teoriprøven

Nu har jeg "hele kortet fuldt" med de stempler der nu kan være på sådan et, og det var ikke noget problem.

Men nu er jeg så gammel, at de første gange jeg var til teoriprøve, (til personbil og lastbil) var dengang man enkeltvis var til prøve og det foregik mundtligt ligesom til´en eksamen i skolen

Men med din veloverståede teoriprøve.

mvh dova

Kommentar
Fra : huntermis

Dato : 18-11-05 05:01

ans :: det tænkte jeg ikke over men her er så en lille mini prøve

http://www.dku.dk/Teori/B/kp.asp?s=s

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 200 point
Dato : 18-11-05 07:35

huntermis.... har du fejret hele natten? eller er du bare tidligt oppe??

Godkendelse af svar
Fra : huntermis

Dato : 19-11-05 12:26

Tak for svaret Nordsted1.

bare tidligt oppe , skulle med et fly til frankfurt , og kom så hjem igen her til morgen og nu vil jeg holde en velfortjent weekend

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 19-11-05 13:03

Jamen du må ha' en rigtig god week-end, jeg håber du stadig kan huske at snakke dansk efter dit udenlandsophold