/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Mellem uddannelser / Spørgsmål
10  erling_l 510
Excel hurtig hjælp
Fra : Nik_
Vist : 506 gange
24 point
Dato : 17-11-05 15:23

Jeg har lavet et diagram oh skrevet højde i værdiakse (x) og lungerumfang i værdiakse (y). Problemet er bare at jeg ikke kan se hele ordet i (y). Lige meget hvad jeg gør kan jeg kun se lungerumfa. Også selv om jeg skriver et kort ord, kan jeg ikke se de sidste bogstaver.. Jeg har prøvet at "hive" i tekstboxen, men det kan man ikke...

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 17-11-05 15:45

Hvis du højreklikker på diagrammet, kan du vælge diagramindstillinger, hvorved du har mulighed for at skrive hhv. kategoriakse (x) og værdiakse (y)

Kommentar
Fra : Nik_

Dato : 17-11-05 15:48

Det også det jeg har gjort

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 17-11-05 15:53

Er det uanset hvilken diagramtype du vælger?

Accepteret svar
Fra : Balcanard

Modtaget 34 point
Dato : 17-11-05 16:04

Vælg mindre skrifttype til "lungerumfang".

Godkendelse af svar
Fra : Nik_