/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
7x500P(7)
Fra : huntermis
Vist : 508 gange
500 point
Dato : 17-11-05 15:11

jeg er bare glad idag , så derfor vil jeg udlode 7 x 500 point på stribe
og hvorfor er jeg nu så glad idag , der kan komme så mange gæt men
det har noget at gøre med t.o.i.r.v. at gøre

PS. zero = 0

Kommentar
Fra : patrickfridal

Dato : 17-11-05 15:23

hej

Kommentar
Fra : seksti2

Dato : 17-11-05 15:48

Hej huntermis
Du har ret, der kan stå så meget, men jeg vil hermed komme med mit bud når du nu er så glad : Tommy og Irene redder venskabet !
Hilsen seksti2

Kommentar
Fra : timeglas

Dato : 17-11-05 17:08

Det er garanteret noget med fodbold at gøre

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 17-11-05 17:48

ehm....nu blir den sørme svær Huntermis - zero = 0?

Æw..den er for kringlet

Go' weekend alligevel - husk på at fredagen er HURTIGT overstået og SÅ er det weekend

Accepteret svar
Fra : arne.jakobsen

Modtaget 500 point
Dato : 17-11-05 19:23

Du har bestået Teoriprøven. Tillykke med det.

Godkendelse af svar
Fra : huntermis

Dato : 17-11-05 19:50

Tak for svaret arne.jakobsen.

det er nemlig lige det jeg har efter at ikke har måttet køre bil i 10 år

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-11-05 19:52

Det var flot at Arne kunne skrive af fra mit svar i nr 1 kr. 19.16

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 17-11-05 19:58

Ja Nordsted1 det har du ret i men det er sådan det må være når 7 spørgsmål har samme svar. Tak for hjælpen

Kommentar
Fra : huntermis

Dato : 17-11-05 19:58

Nordsted1 du skal da ikke klage se hvad du lige har fået nu er der jo et par stk´s tilbage

Kommentar
Fra : ans

Dato : 17-11-05 20:00

Det burde have været Nordsted1, der skulle have haft alle point, hun gættede rigtigt.
arne.jakobsen kopierede bare, men hvad gør man ikke for point.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-11-05 20:01

ej, det skal jeg ikke, endnu engang tillykke

Kommentar
Fra : huntermis

Dato : 17-11-05 20:09

ja men hvad kan man få for de point ? ingenting og nogen skal jo have dem og lige nu har jeg det både sjovt og rart
men læste i mellem linjerne
10 år det er sgu lang tid okey men der er kun 1 jeg kan give skylden nemlig mig selv

men jeg er sg stolt af mig selv for zero = 0 og det var de fejl jeg havde

for teori er sgu ikke min stærke side

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-11-05 20:20

LIge da jeg så mit svar blev kopieret, blev jeg noget tja, jeg ved ikke hvad, men det sjoveste var nu at jeg gættede

rigtigt, i kender det sikkert allesammen, man ved man kan, og så bliver man bare så "bidt" af det. Det var rigtigt

dejligt at få det "opklaret". Og endnu engang tillykke

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 17-11-05 20:24

Endnu engang tillykke huntermis og da specielt med de NUL fejl. Det var squ flot.

Til ans og andre der kalder mig pointjæger: JA og hvad så? Det er mange gange før sket at nogen har foræret 1000-vis af point væk til den første der blot sagde HEJ. Og hvis Nordsted1 ville have alle 3500 point, kunne hun jo have svaret på alle 7 spørgsmål. Det gjorde hun ikke???

I øvrigt er det OGSÅ pointjagt at svare på spørgsmål hvor man ikke har en skid kendskab til emnet, men blot har fundet et plausibelt svar på Google og så lægger et Link. (den var til ans )