/ Forside/ Interesser / Dyr / Hunde / Spørgsmål
10  vaxen 2670
schæferhvalp eller labradorhvalp
Fra : jef123
Vist : 1360 gange
200 point
Dato : 16-11-05 19:10

Vores nabo søger slags en schæfer- eller labradorhvalp, altså en bastard af en art, ikke nogen racehund. Den må ikke koste en formue, så I kan godt spare jer links til alle mulige kenneler og racehundsavlere. Den skal helst være fra Fyn, og fra en privat.

Kommentar
Fra : 25

Dato : 16-11-05 19:12
Kommentar
Fra : sverola

Dato : 16-11-05 19:30

Eller www.guloggratis.dk der står telefon numrene online så du slipper at betale noget

Mvh sverola

Kommentar
Fra : jef123

Dato : 16-11-05 20:16

Det her var, hvad jeg præcist frabad mig. Plus alle mulige nemme links.

Kommentar
Fra : jef123

Dato : 16-11-05 20:16

Det her var, hvad jeg præcist frabad mig. Plus alle mulige nemme links.

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 16-11-05 20:21

Og hvad havde du så forestillet dig, vi kunne hjælpe med?

Prøv internatet på Fyn, prøv at kigge¨på www.dyrenettet.dk.

Den her står godt nok i Fredericia, men er en lab blanding:

Hund: Labradorblanding
Alder: 9 måneder og 3 uger
Køn: Han

Monty er en livlig og meget glad hund, han er glad for såvel børn som voksne, han kan lide at køre i bil, at lege med de fleste andre hunde, han kender enkelte kommandoer men kan og bør helt klart lære flere, han kan godt være alene hjemme, men der skal passes på småting samt sko og diverse

Jeg bor for tiden hos: Fredericia Internat Tlf: 7594 5200 (se telefontid under internatet) ****************

Kommentar
Fra : jef123

Dato : 16-11-05 20:30

tak for svar fra maj_britt.
Det går bare ikke, for naboen vil have en lille hvalp. De har dårlige erfaringer med at "overtage hunde". De har netop aflivet en hund, som de overtog som voksen og gav en chance gennem 3 år. Men dens dårlige vaner blev ved med at komme tilbage, bla.a.med at bide.
De er ældre mennesker.

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 16-11-05 20:38

Så prøv at se her:

http://www.123hjemmeside.dk/mangorossa

Godt nok ikke fra Fyn, men til gengæld gode hvalpe.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 16-11-05 20:40

Hej, jef.
Hvad med én af mangorossas pragtfulde hvalpe?

http://www.kandu.dk/dk/spg/76620

Du kan se dem her:
http://www.123hjemmeside.dk/mangorossa

Det er godtnok nær Århus, men jeg er sikker på, at de er turen værd!!!

De er klar til at tage hjemmefra lige efter jul.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 16-11-05 20:40

to sjæle -én tanke!!

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 16-11-05 20:40

Du er da lidt langsom, Birgitta...........

Kommentar
Fra : jef123

Dato : 16-11-05 21:30

Fint nok. men hvor gamle er de hvalpe nu. hvem er hurtigst?

Kommentar
Fra : jef123

Dato : 16-11-05 21:30

Fint nok. men hvor gamle er de hvalpe nu. hvem er hurtigst?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-11-05 21:40

Citat
mangorossa Dato : 25-10-05 13:30

så kom den første kl.13.25 ..feedt og hun klarer det flot.

Jeg vil prøve at få mango i denne tråd.

Kommentar
Fra : jef123

Dato : 16-11-05 22:22

Hvad betyder det at få mango i en tråd? Har det noget med hunde at gøre?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-11-05 23:00

Ja, det er hende, der har hvalpene til salg

Accepteret svar
Fra : mangorossa

Modtaget 200 point
Dato : 16-11-05 23:02

Mango det er mig

Jeg har 6 søde og livlige hvalpe som er nøjagtig 3 uger gamle.
De er ca 90% ægte labrador, moderen er en labradorblanding og faderen er ægte.

Jeg tager 1500 for en hvalp, de er så dyrlægekontrolleret og har fået ormekur.
Jeg sørger gerne for den første vaccination , men så vil der være en lille merpris.
De vil blive rigtig godt socialiseret, da vi har børn i huset og de vil møde og opleve mange ting inden de kommer herfra.

Se dem her: www.123hjemmeside.dk/mangorossa

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 16-11-05 23:06

Jeg glemte at sige at jeg bor i Hundslund, en lille flække mellem Odder og Horsens.

Skriv evt. mangorossa snabela hotmail. com

Kommentar
Fra : maleneoredsen

Dato : 17-11-05 09:01

Hej

Det er bestemt værd at besøge Mango (Sus) og hendes tæve samt hvalpe, og så er de ældre mennesker sikre på, at få en hvalp som har boet inde og er blevet præget i den vigtigste periode af hvalpens liv nemlig fra 4-7 uger. Derefter går "klappen ned" og hvis hvalpen på dette tidspunkt ikke er blevet præget på mennesker og andre dyr, lyde med mere, ja så kan man få problemer. Så skynd dig at sende dine naboer til Fyn...

Malene
www.partridge.dk

Kommentar
Fra : maleneoredsen

Dato : 17-11-05 09:02

ups - Hundslund...

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 17-11-05 13:16

Alså. mango, "Hundslund"... DET ville måske være til at huske. Men hvor det ligger... øøøhh. --Er det ikke i nærheden af Århus?? --For en Køvenhavner??

---Nå, nu har jeg kikket på mit verdensatlas, og nu kan jeg da se, at Odder, Hundslund og Horsens faktisk ligger lige nord for Fyn...

Jef, -hvor gamle er de "ældre mennesker"?

Kommentar
Fra : jef123

Dato : 17-11-05 13:34

Manden er 72, konen 62 og de har et barnebarn på 15 år boende. De har tidligere både haft labrador og schæfer. Så de ved, hvad de går ind til.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 17-11-05 14:41

En lab-tæve ville nok være ideelt.. Måske har mango sådan én tilbage endnu...

Hanner kan være svære at styre når de kommer i puberteten...

Har du kikket på de der skønne små mango-pølser, jef?? Du er godt klar over, at du skal klikke på billederne for at få dem større?

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 17-11-05 20:35

Ja, jeg har stadig 3 tæver.
Ja Hund.slund det kan da ikke være bedre vel ?

Ja, jeg vil også anbefale en tæve, de er ret nemme at have med at gøre.

Send mig evt en mail, så skal jeg skrive mit tlf.nr.

jef123, har du fortalt dem om mine hvalpe?

Godkendelse af svar
Fra : jef123

Dato : 18-11-05 12:27

Tak for svaret mangorossa.

Jeg har givet mine naboer oplysningerne fra mails, og link til din hjemmeside.
De er interesserede, og jeg håber, at de ringer.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 18-11-05 19:43

De har ringet og vi har aftalt at de kommer og kigger hvalpe d. 28 nov.
De vil dog gerne have en hanhund siger de, da de er vant til hanhunde.

Tak fordi du var mellemmand/kvinde