/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Band fra Island?
Fra : SjalaJonez
Vist : 368 gange
50 point
Dato : 16-11-05 17:07

Nogle der her hørt et nummer der bliver spillet en del på P3 for nylig og ved hvem bandet hedder og hvad det nummer de hitter med lige nu hedder?..

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-11-05 17:15

Når man ser på p3's tjekliste er der denne kunstner imellem de kommende kandidater, ser navnet ikke lidt Islandsk ud??

Röyksopp WHAT ELSE IS THERE

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 60 point
Dato : 16-11-05 17:17

ehm.... de er vist norske??? har du et ca. tidspunkt på dagen hvor du kan have hørt nummeret, om formiddagen er der
gerne playlister for p3

Godkendelse af svar
Fra : SjalaJonez

Dato : 16-11-05 17:26

Jo det er præcis den, jeg troede godt nok at de var fra Island, men what ever =)

1000 mange gange tak..

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-11-05 17:32

Selv tak, jeg kender godt det med, at man har hørt et musiknummer, og ikke kan hitte ud hvem der har lavet det, det er bare så møj irriterende, så godt det lykkedes