/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Jule Hjemmesider?
Fra : marcogc
Vist : 765 gange
425 point
Dato : 16-11-05 16:17

Når nu nærmer tiden sig for den glade jule tid. Så vil jeg lige høre om nogle gode Jule hjemmesider. (både godter, sjov og spas, julelege, sange mad osv.)
200 point til den bedste.
Kom med nogle bud.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-11-05 16:26

jeg har lige fundet denne, men ikke fået tjekket den ud endnu, jeg ville bare finde et kalenderlys, men den ser nu sjov ud

http://www.santa-claus.dk/dk/

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-11-05 17:09
Kommentar
Fra : tedd

Dato : 16-11-05 21:36
Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 16-11-05 22:22
Kommentar
Fra : Nuserpigen

Dato : 17-11-05 00:24

Hejsa
Hvad med dem her : http://www.aerogolf.it/babbo_natale.htm
http://www.icq.com/friendship/pages/browse_page_16959.php

De er da meget søde/sjove

Hilsner fra Nuserpigen

Kommentar
Fra : marcogc

Dato : 17-11-05 19:58

Jaaaa, nogle gode bud, men jeg kunne godt tænke mig nogle flere på banen

Kommentar
Fra : nusnus

Dato : 24-11-05 10:12

På denne side findes mange gode ting

www.mit-hotel.dk/julesiden

Nusnus

Kommentar
Fra : marcogc

Dato : 25-11-05 15:24

Det går ikke for stærkt med bud. Men 1. DEC giv jeg point.

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 425 point
Dato : 26-11-05 11:19
Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 26-11-05 19:53

Her kan man læse om en rigtig jul på landet - anno 1900

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 26-11-05 19:58

bentjuul >> - hvor er det dejlige sider du d+er har - dem har jeg hugget nu

- og mere

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 26-11-05 23:40

vil.du < det er link jeg har samlet i den tid jeg har været på nettet - jeg har for vane at samle den type link, så god fornøjelse til dig og andre der kan bruge dem.

herfra også

//bentglædeligjuul

Kommentar
Fra : marcogc

Dato : 27-11-05 15:02

nogle gode bud "bentjuul" . En stor kandidat til pointen.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-11-05 15:08

Hér, tag en pastil : http://frip.dk/molokyle/temp/gojul.jpg

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : marcogc

Dato : 27-11-05 15:10

Har lige lagt 175 point oveni, til det bedste bud 1. Dec.

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 27-11-05 19:53

gad vide, hvad det i grunden er, du søger helt præcist..... hmmm. mon du driver gæk med os alle?
måske søger du en molopastil?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-11-05 20:12

Ingen julegaver i år Julemanden og hans rensdyr omkom ved en jagtulykke i Finland :

http://net2620.dk/jul/santafinland.jpg

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : marcogc

Dato : 27-11-05 20:36

Til aasenissum
Det er da tydelig hvad jeg søger HJEMMESIDER med JUL. (alt med jul at gøre).
Jeg syntes det er tydelige nok.
1. dec beslutter jeg hvilken der er kommet med den bedste jule hjemmeside, og der falder pointen. Det er da simpel
eller hvad?
Går man efter de 400 , ja så kom med et bud på en eller flere jule hjemmesider.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-11-05 20:47
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-11-05 22:29
Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 28-11-05 00:01

jajaja rolig nu marcogc. det var da ment som en gemytlighed og samtidig er det for mit eget vedkommende ret tidskrævende - når man nu er så nysgerrig og absolut vil gennemtrawle dem alle - at plotte sig ind på de hyggelige links.
for mig ville det være svært at vælge den bedste
god jagt......

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 28-11-05 11:31

Jeg følger ivrigt med - jeg har været inde og kigge i alle bentjuuls links - hold da helt op, der er julerier til de næste mange år

Ren fornøjelse og råhygge så det vil noget - herligt

Kommentar
Fra : marcogc

Dato : 28-11-05 11:42

Det var ikke sklæd ud , det var bare en uddybning aasenissum

Kommentar
Fra : marcogc

Dato : 28-11-05 11:44

Og så er det ved at være jul. Så jeg forhøjer lige med 25.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 28-11-05 11:51

Du behøver såmænd ikke forhøje point - dem kan vi alligevel ikke købe julegaver for

//bentjuul

Kommentar
Fra : marcogc

Dato : 28-11-05 12:01

Det er også mere for at lokke nogle flere ud af busken med nogle hjemmesider.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 28-11-05 12:15
Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 28-11-05 12:22

Jamen hvad kan du bruge det til marcogc - det er meget ens og hvis man har 10-15 sider så har man stort set alt hvad der kan skrives om julen. Du kan lave en søgning på google over santa claus så vil du få masse af sider, men jeg stopper nu uanset hvor mange millioner point du sætter på højkant.

//bentjuul

Kommentar
Fra : marcogc

Dato : 28-11-05 12:27

Ja jeg kan google nogen. Men nogle gange er der nogen der ligger inde med sider som af den en eller anden grund ikke kan google´s.

GOD JUL

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-11-05 15:44

Jepper marcogc !!!

..MINE til eksempel

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 29-11-05 00:08

Hedder det ikke at godte nogle julesider?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-12-05 19:47

og lige en mere

http://www.julelege.dk/

Godkendelse af svar
Fra : marcogc

Dato : 02-12-05 18:04

Tak for svaret bentjuul.