/ Forside/ Interesser / Dyr / Gnavere / Spørgsmål
10  sofus.dk 275
Minilandsby til ørkenrotter.
Fra : eCnelis
Vist : 691 gange
20 point
Dato : 15-11-05 15:35

Hejsa allesammen.

Jeg har en lille ting, som jeg godt kunne bruge lidt hjælp med.
Idéen er at lave en mini landsby i det terrarie some mine to ørkenrotter fjanter rundt i. Jeg ved bare ikke helt hvorledes jeg skal bære mig ad, og jeg er googled i 3 dage uden nogen former for relevante resultater.

Nogen her som har et godt råd, en idé til hvordan jeg skulle starte, en side jeg kunne tjekke ud eller andet som kunne hjælpe mig på vej.
Jeg ville blive ualmindelig meget taknemmelig (:

På forhånd tak.
Kevin aka eCnelis

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 30 point
Dato : 15-11-05 15:50
Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 15-11-05 17:12

Ellers så kør i en dyrehandler og køb dem man kan købe til hamstre. Dem fyldt med tuneller og sådan ;)

Kommentar
Fra : chrazqx

Dato : 15-11-05 20:20

hvad med at tage i en legetøjs butik og se om de har nogle F.Eks. western ting da det jo er ørken rotter...
ellers må du kunne finde noget til at lave dit scenario i en hobby forretning.
hilsen chrazqx

Godkendelse af svar
Fra : eCnelis

Dato : 16-11-05 10:06

herligt.

Dette var lige hvad jeg manglede (:
Der er masser af gode tips på det første link, og jeg tror faktisk at jeg vil gøre brug af dem alle.
deres "tilholdsted" er ret stort, når man tænker på at det kun er 2 søstre, som har et terrarie på 2x1 meter.

Mange tak (: