/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Parabol-installation
Fra : gm9
Vist : 519 gange
100 point
Dato : 14-11-05 22:40

Jeg har installeret parabolforbindelse fra egen parabol til mit TV hvor der også er Stofa koblet på. Når jeg tænder for parabolreciveren (Skymaster uden kort, digital) går den ind og flytter rundt på næsten alle 51 faste Stofapladser og "sætter sig selv" på de ca. første 10 pladser.
Hvor går det galt og hvad kan jeg gøre for at undgå problemet.

Venlig hilsen

Gm9

Kommentar
Fra : gril

Dato : 14-11-05 22:44

hvad heder din parabol receiver

Kommentar
Fra : zita30

Dato : 14-11-05 23:35

http://rimlig.dk/index.php?cPath=71_47

her kan du hente alt den hjælp du har brug for

Zita