/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
webgun
Fra : dabj
Vist : 542 gange
200 point
Dato : 13-11-05 23:20

Hej wegbun
Det inldæg i tips har jeg alrelerde haft momrosme opelslever med, defror frmerytlles hemred lidt ektsra ponits som benølinng for et mosromt inldæg--stvakenortol er hemred afksfafet—de eldinege leidge ponits skal jo brgues fortfunfigt.
Sednte en lægenre skelvrise til bedenkte uden foiralrkng—retaknoien udbelev ikke.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-11-05 23:28

det er noget man gjorde meget ud af engang i min skoletid - hvorved vi beviste at vi var istand til at læse betydelig hurtige osv osv

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 13-11-05 23:34

->miritdk
Det er nok for længe siden jeg har gået i skole

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-11-05 23:36

dajb - du aner jo ikke hvor længe siden det er jeg har gået i skole - men det er rigtig længe siden

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 13-11-05 23:39

->miritdk
Du har ret, er nok blevet vandt til at være alderspresident

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-11-05 23:41

er du nu også sikker på det ?????

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 13-11-05 23:43

Gik i den stråtækte da klør konge var knægt

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-11-05 23:44

hmm - boede godt nok i kbh så der var ikke så meget med stråtag - men gik da i skole da ruder konge var DAME

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-11-05 23:45

ps... hvor længe var du om at skrive indledende indlæg - det er forbandet svært at skrive forkert hvis man kan skrive normalt

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 13-11-05 23:47

Ka'huskeren er ikke så god længere, men det var lige efter en krig, om det var anden verdenskrig/Korea/vietnam er heldigvis gået i glemmebogen

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 13-11-05 23:49

Åh--en halv times tid--og ja-det er ikke nemt

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 14-11-05 00:37

Hmm, i er vist nogle barnerumper. Jeg gik i skole, da ruder konge var en kløe i sin fars underbukser.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : calista

Dato : 14-11-05 08:44

Jeg gik i skole dengang der virkelig var vinter til. Sneen lå i flere meters højde og vi gik til og fra skole, op af bakke begge veje!
Dengang rejste vi os, når der kom en lærer ind i klassen, gik pænt og stille op af trappen og fik dummedask med et sæt nøgler, når vi lavede ballade.. Det var tider!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-11-05 08:53

haha - calista mon ikke du skulle smutte over i http://www.kandu.dk/dk/spg/77917 og få et flashback sus

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-11-05 09:28

psssssttt jette - hvad sker der med mail ??????

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 14-11-05 11:02

Hvad mener du, Mirit?
Hilsen Jette

Accepteret svar
Fra : webgun

Modtaget 200 point
Dato : 14-11-05 22:46

Tiykllke med grneiren dabj.Og alt magt til de orlidnbde!!
Det kan huitrgt blive uorveksuliegt, fotrsår du!!

Hislen wegbun...Grnier!!!!

Godkendelse af svar
Fra : dabj

Dato : 14-11-05 23:12

Tak for svaret webgun.
Har haft meget skæg ud af det