/ Forside/ Karriere / Udlandet / Import/Eksport / Spørgsmål
10  PARKENSS 410
Hvor køber jeg kjoler til videresalg?
Fra : LunaSS
Vist : 2195 gange
20 point
Dato : 13-11-05 23:04

Jeg vil gerne sælge kjoler......
Hvor/hvordan får jeg fat i kvalitets kjoler til billige penge?
Jeg har søgt lidt på nettet, men er ikke helt tryk ved at
bestille varer fra udlandet...... Måske nogle kan anbefale
nogle firmaer eller noget?

Kommentar
Fra : Klojs

Dato : 13-11-05 23:11

Prøv www.qxl.dk

Kommentar
Fra : holmgaard67

Dato : 13-11-05 23:12

Hej...Er det bare alm kjoler ?? Mvh Holmgaard

Kommentar
Fra : Klojs

Dato : 13-11-05 23:17

Det er alle mulige slags, finder lige et link:

http://my.qxl.dk/default/defaultlistelse.asp?catg=18886
http://my.qxl.dk/default/defaultlistelse.asp?catg=22336

Det er primært private der sælger brugt, men mange er selv momsregistrede og importerer.

Kommentar
Fra : SiaIce

Dato : 13-11-05 23:17

ja det er vel almindelige kjoler....

Kommentar
Fra : SiaIce

Dato : 13-11-05 23:18

jeg er ikke interesseret i kjoler fra qxl.
jeg er interesseret i et fast sortiment.

Kommentar
Fra : holmgaard67

Dato : 13-11-05 23:19

Jeg har en del liggende (nye) dem kan du købe billigt skriv til bjarne@holmgaard-scooterservice.dk

Kommentar
Fra : Klojs

Dato : 13-11-05 23:21

Ok siaice, men nu var det vist også LunaSS der spurgte...

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-11-05 23:29

Ja, det er ikke altid let at kende forskel på sine egne profiler

Accepteret svar
Fra : vil.du

Modtaget 30 point
Dato : 13-11-05 23:43

Hej LunaSS.

Der findes flere gode internetportaler for iværksættere

Prøv f.eks.:
www.startguiden.dk
- som er et elektronisk opslagsværk, der giver vejledning og oplysning om de fleste regler i forbindelse med etablering af selvstændig virksomhed.
www.virk.dk
- som er oprettet af Erhvervs- og Selskabsstyrelsen - her finder du et stort og detaljeret tema rettet mod iværksættere.
www.skat.dk og
www.webreg.dk
- hvor du kan registrere din virksomhed hos Erhvervs- og Selskabsstyrelsen og få hjælp til at udfylde registreringsblanketterne. Skat har også en særlig temadel på sin hjemmeside med omfattende vejledning til iværksættere.

Kopieret fra dette link:

http://www.hvidovre.dk/Default.asp?ID=66

Siden omhandler Hvidovre men ovenstående er generel. Hvis du søger på
'iværksætter hjælp' får du mange links der kan være nyttige når man vil starte egen forretning op

Held og lykke med det.

Vh. Dorthe.

Kommentar
Fra : zita30

Dato : 14-11-05 07:51

http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=21238335

her kan du selv købe det hjem til vidrer salg

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 14-11-05 12:06

Zita30 - det er foreslået som det første svar og havde ingen interesse for spørgeren

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-11-05 12:11

Næ næ det er LunaSS der spørger og SiaIce, der svarer, så spørgeren har ikke svaret endnu

Kommentar
Fra : SiaIce

Dato : 14-11-05 13:47

ja jeg kørte lige rundt i profilerne. Oprettede Luna fordi jeg ikke kunne huske passwodet (og e-mail) til den anden.
men så fandt jeg vidst ud af det og fik ikke helt svaret korrekt.

Kommentar
Fra : halloodk

Dato : 18-02-06 09:30

Undskyld jeg siger det, men det lyder som om du pludselig har fået den ide og du ikke aner ikke de mest elementær ting. Gå på iværksætter kursus først ellers brænder du næsen. Du starter med at finde dine vare på tøjmesser i DK eller udlandet. Søg på tøjmesser i Google

Godkendelse af svar
Fra : LunaSS

Dato : 21-04-06 17:05

Tak for svaret vil.du.

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 22-04-06 00:36

Selv tak til dig - jeg havde da helt glemt denne tråd, du go'este den er gaaaammel, jeg håber du har fundet ud af en hel masse og fået gang i butikken?

God weekend fra Dorthe.

Kommentar
Fra : Rao

Dato : 01-07-07 15:20

Hej Lunass

Jeg har netop set at søger nogen kjoler til videresalg. Du er velkommen til at kontakte mig på tlf. 2972 7582 og så kan det være at jeg kan hjælpe dig.

Tak