/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
ny mappe
Fra : graahede
Vist : 380 gange
100 point
Dato : 13-11-05 18:09

jeg dar taget billeder ned fra min email, af 4 gange som jeg har lagt over i min nye mappe.Når jeg så så åbner mappen ligger de som 4 forskellige mapper,jeg vil gerne havde dem samlet til en mappe.For så at brænde dem ud til en cd bagefter.Hvordan gør jeg det?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-11-05 18:11

lav en femte og kald den noget helt andet - gå ind i dine andre mapper - højreklik på hvad der er og overfør dem til den nye mappe

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-11-05 18:12

den femte i dokumenter - sorry

Kommentar
Fra : graahede

Dato : 13-11-05 18:25

undskyld,men det forstår jeg ikke helt.Hvis jeg flytter dem til min ny mappe indeholder,den det samme som før

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-11-05 18:30

graahede det er mig der kludrer - jeg ville nok gøre det at oprettede et nyt dokument - brugte gem som funktionen i mailen - gemme som eml - og så ligger de klar til at blive brændt ud.

bare min måde at gøre det på

Accepteret svar
Fra : Balcanard

Modtaget 110 point
Dato : 13-11-05 19:34

Opret ny mappe på skrivebord - åbn mappen med de 4 undermapper - åbn dem én for én - flyt billede ét for ét - slet de 4 undermapper.

Godkendelse af svar
Fra : graahede

Dato : 13-11-05 21:14

Tak for svaret Balcanard.også tak til mittrik

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-11-05 23:10

- godt du kunne bruge løsningen - hvad synes du forskellen var ???

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 14-11-05 05:55

Velbekomme.