/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
MSN MESSINGER DEN NYESTE VERSION
Fra : dhmoelsted
Vist : 441 gange
200 point
Dato : 13-11-05 12:34

Funktioner, ændre displaybillede, eget fra billedarkiv sætter det i og klikker ok..... så langt så godt, bare til der genoplukkes for pc. så har der lagt sig et fra msn eget arkiv, hvorledes fastholder man "sit" billede, eller skal man hvergang ind og genplacere det....nb :dette gælder osse hvis jeg tager et der allerede ligger i messinger displaybilledearkiv, lille problem, men ireterende ....

mvh
hans

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 13-11-05 12:57

DET irriterer osse mig hér.....har aldrig fået et fornuftigt svar......MEN Nu har jeg slette en masse af de ikke anvendte displaybilleder....

Og NU bliver min "favorit" der.

Tom Fra Århus

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 13-11-05 14:06

Har aldrig haft problemet.
Har du afinstalleret din gamle messenger først, og den skal helt væk.
Ellers følger der noget med, til den nye.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 13-11-05 14:29

Du skal klikke anvend, og så ok, det fremgår ikke af dit indlæg at du har trykket på anvend.
Hilsen Keldd

Kommentar
Fra : dhmoelsted

Dato : 13-11-05 16:14

hej keldd
anvend findes ikke på min version
hilsen hans

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 13-11-05 16:23

Hvis du IKKE har fjernet Windows messenger på denne måde, så gør det nu:

tryk på start, derefter på kør

så kopiere du denne linje ind og trykker enter

RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove

Bagefter henter du den nye messenger 7,5 på www.msn.dk

Bare kør den oven i den du bruger nu, det betyder intet. Derefter virker det.

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 13-11-05 16:24

nærmere link er:

http://www.msn.dk/messenger/

Accepteret svar
Fra : Keldd

Modtaget 200 point
Dato : 13-11-05 18:03

Hans:
Nederst i personlige indstillinger, står der:

OK-Annuller- Anvend- Hjælp.

Du skal finde personlige indstillinger. Det står sådan i den sidste version.

Hilsen Keldd.

Kommentar
Fra : dhmoelsted

Dato : 13-11-05 20:47

Hej troldenesdhb og Keldd mfl..
jeg har nu som anført af troldensdhb indsat den tekst i kør som du anviser og herefter lagt 7.5 ind igen intet hjalp ,heller ingen skade vel ,er ikke helt tryg ved "kør" afd.
til Keldd har jeg så gjort det du anfører i min personlige side som selvfølgelig også lå der før , heller ikke her er der noget billede der vil hænge ved efter genstart,FORSLAG som det sidste skal jeg fuldstændig afinstallere msn via fjern tilføj osv og så lægge den ind ige men så har den måske glemt nogle basale ting om mig der så skal geninstalleres, lille problem men det er sku som om jeg godt kunne tænke mig at finde ud af det NU
hilsen til alle
hans

Kommentar
Fra : dhmoelsted

Dato : 13-11-05 21:39

Hej til alle igen...
Jeg ved ikke hvad jeg har gjort nok noget lignende det keldd foreslog men alligevel jeg klikkede mere direkte på objektet om det har gjort det hved jeg ikke men nu kører det hvad gør jeg med point , i er jo allesammen gode
venligst
hans

Godkendelse af svar
Fra : dhmoelsted

Dato : 13-11-05 22:14

Tak for svaret Keldd.
dette myggeproblem skal jo have en ende med al respekt for andre svar, mener jeg alligevel du ledte mig ind i den nye versions personlige og herefter løste det sig... med klik det rigtige sted
hilsen
hans

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 13-11-05 22:44

Selvtak hans, godt du fik det til at virke.
Hilsen Keldd.