/ Forside/ Interesser / Helbred / Sorg & Krise / Spørgsmål
10  clou 510
Til clou
Fra : pabloj
Vist : 548 gange
500 point
Dato : 12-11-05 23:02

Du skal have utrolig mange tak for deltagelsen i mit spørgsmål.
Det varmer med lidt støtte.

Jes

Accepteret svar
Fra : clou

Modtaget 510 point
Dato : 12-11-05 23:15

Du skal vide, at du vil være i mine tanker på tirsdag - kender det godt selv.

Jeg mistede min mand som 28 årig, så selvom det er mange år siden, føler jeg stadig hvordan det var.

Knus fra

Clou

Godkendelse af svar
Fra : pabloj

Dato : 12-11-05 23:20

Tak for svaret clou.
Tak endnu engang.
Ja, man bliver lidt overrasket over sine egne reaktioner, det er måske godt?

Jes