/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Cleo..lever hun endnu?
Fra : mangorossa
Vist : 2117 gange
3 point
Dato : 12-11-05 21:19

Som jeg skriver i overskriften, kunne jeg da egentlig godt tænke mig at vide om hun lever endnu?

Cleo/ alias Ellen Sofie Jensen

Jeg har desværre ikke flere point at gøre godt med.

Accepteret svar
Fra : maj_britt

Modtaget 13 point
Dato : 12-11-05 21:32

http://www.danskefilm.dk/index2.html

Ifølge det her link, så skulle hun da være i live?

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 12-11-05 21:34

Men så siger noget mig at jeg da læste for ikke så langt tid siden at hun er død?

Her i sommer?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-11-05 21:36

maj_britt jeg mener også at have hørt hun er afgået ved døden men er ikke sikker

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 12-11-05 21:38

Jeg er 99.9% sikker på at hun er død her i sommer.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 12-11-05 21:41

Oki..ja, jeg synes ligesom at vi skulle fortsætte et andet sted, når nu snakken faldt på Cleo...Hun har jo ikke så meget at gøre med hovedpine
Men helt ærligt..at hun er født her i min by..wow..gu ve hvor hun er født?
Må til at spørge nogen af de gamle.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-11-05 21:43

forkert spørgsmål mango - lol

Kommentar
Fra : Muncken

Dato : 12-11-05 21:53

I følge dette link hvor der kun står en fødsels dato er hun ikke død.

http://www.danskefilm.dk/index2.html

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 12-11-05 21:57

Nej jeg kan heller ikke finde noget om at hun er død....

mirit..vi har en af de dage hvor vi ikke helt forstår hinanden

Hvilket spørgsmål?..er forkert?? a hva?

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 12-11-05 21:58

øøh mener du mit? : gu ve hvor hun er født? ...så mener jeg naturligvis HER I HUNDSLUND *GG*

Du ved, hvilket hus..og såen *GG*

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-11-05 22:23

Citat
Forfatter: m.s.christiansen
Dato: 02-10-05 22:43

Cleo bor tæt ved det plejehjem, hvor min mor er indlogeret.
Cleo har sommetider været der til noget optræning,
men klarer stadig "skærene", sammen med sin Gorm.
Ang. Cleo som filmskuespillerinde, så var hun jo placeret i
de rette roller, ganske ferm.
Ikke mindst holder jeg af at se hende i sit rette element i
filmen "Bag de røde porte" - som refrainsangerinden.

http://www.danskefilm.dk/index2.html

Så var hun ikke død den 2.10.05.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-11-05 22:25

Hvis hun skulle være død, så ville der i radio/fjenrsyn have været vist noget om hendes liv.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 12-11-05 22:32

ans du er altid kvinde for at finde ud af tingene..flot

nej jeg kunne heller ikke forstå det..jeg erindrer heller ikke at have hørt at hun skulle være død.
Jeg tror hun ar en af de mennesker der lever meget længe.Med det humør og livsglæde

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 12-11-05 22:52

Troede hun stadigvæk boede i Sondrup, mango! Mon ikke Hundslund havde flaget på halv i flere dage hvis hun var død?

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 12-11-05 22:54

Nej jeg tror ikke hun bor her tedd..jo mon ikke de havde

Hun flyttede jo til Djursland

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 12-11-05 23:36

Nå ok! Godt nok nogle år siden jeg boede i Svinballe! Men hun er jo ung endnu! Kun 78

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 13-11-05 08:48

cleo or her i nibe, og er stadig i live

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 13-11-05 09:20

Så for søren, nu kan jeg huske hvem der var død, det var jo Lone Kellermann.

Jeg sad og tænkte Cleo og Åh, Luigi og "mor" til den sang var jo død.

Tænk at vi sådan ville putte Cleo i graven før tid.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-11-05 09:47

pyha da også maj_britt - ved ikke hvad jeg mente at have hørt så - men glad er jeg da - man burde egentlig se lidt til hende nu

trimare46 - godt så

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 13-11-05 10:59

Maj_britt, det skal du ikke være ked af! Man siger jo: Hvis man bliver erklæret død uden at være det, lever man længe...eller noget i den retning

Oki..det er i Nibe hun opholder sig, fint nok Trimare46, tak for oplysningen

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 13-11-05 14:38

Som Mark Twain engang udtalte da han så sin nekrolog i avisen! "Rygterne om min død er stærkt overdrevet"

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 13-11-05 16:17

tedd jeps..

Godkendelse af svar
Fra : mangorossa

Dato : 14-11-05 19:50

Tak for svaret maj_britt.
         Du var jo først med det rigtige svar, selv om du blev i tvivl selv

Kommentar
Fra : maj_britt