/ Forside/ Karriere / Udlandet / Import/Eksport / Spørgsmål
10  PARKENSS 410
vareparti
Fra : steinv
Vist : 3084 gange
20 point
Dato : 12-11-05 20:46

Kan noen fortelle meg hvor jeg får tak i billige varepartier? Alt av interesse!

Accepteret svar
Fra : Jimmy17

Modtaget 30 point
Dato : 12-11-05 20:52

Af hvad for noget???

Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 12-11-05 20:53

Af hvad for noget???

Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 12-11-05 20:53

Sorry dobbelt

Kommentar
Fra : steinv

Dato : 12-11-05 20:58

interessert i først og fremst leker, elektronikk og verktøy

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 12-11-05 21:00

Jimmy17>> Oversættelse: Kan nogen fortælle mig hvor jeg får fat´i billige varepartier? Alt har interesse.

Ellers ingen kommentarar, kan ikke hjælpe.

Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 12-11-05 21:06

>>steinv
Kontakt mig på min e-mail:
jimmyclausen@mail.dk

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 13-11-05 08:58
Kommentar
Fra : holmgaard67

Dato : 13-11-05 11:21

Hej...Du kan kontakte mig på bjarne@holmgaard-scooterservice.dk, jeg har alt muligt....Mvh Holmgaard

Godkendelse af svar
Fra : steinv

Dato : 18-11-05 20:18

Tak for svaret Jimmy17.

Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 18-11-05 20:37

Skulle gerne have dig til at kontakte mig igen - min primære computer er nede så sidder ved den stationære.

Takker

Kommentar
Fra : katrinenor

Dato : 30-06-06 01:16

Hej!

Såfremt du stadig er interesseret i at opkøbe varepartier, så står jeg lige og skal have tømt mit lager for at gøre plads til nye varer. Jeg har importeret en lækker serie af babyartikler: Legetæpper, Højdemåler, Stablebamser og Raslende Stofterning. Har det interesse? Hvis ikke du er interesseret så hører jeg meget gerne såfremt du eller andre ved hvor det er "nemt" at komme af med hele partier - udover på QXL...

MVH
Katrine Nørgaard

www.systemdesign.dk/kn@systemdesign.dk

Kommentar
Fra : solstraale

Dato : 14-09-06 22:56

Citat
Hej!

Såfremt du stadig er interesseret i at opkøbe varepartier, så står jeg lige og skal have tømt mit lager for at gøre plads til nye varer. Jeg har importeret en lækker serie af babyartikler: Legetæpper, Højdemåler, Stablebamser og Raslende Stofterning. Har det interesse? Hvis ikke du er interesseret så hører jeg meget gerne såfremt du eller andre ved hvor det er "nemt" at komme af med hele partier - udover på QXL...

MVH
Katrine Nørgaard

Hej, jeg kunne måske godt være interesseret, hvis du har noget du vil af med. Hvad har du??

Andet har også interesse !!

Kommentar
Fra : katrinenor

Dato : 15-09-06 10:19

Hej!

Jeg har en serie af lækre babyartikler bestående af legetæppe, Højdemåler, Stablebamse og raslende stofterning. Alle fire dele findes i to design til hhv. drenge og piger. Se eventuelt billeder på www.systemdesignshop.dk under kategorien "gavesæt" eller mærker "Baby Bear". Jeg har ca. 400 stk. af hver - muligvis flere. Jeg er ved at udskifte sortiment og meget mere så jeg skal have ryddet op. Skriv evt. til mig direkte på kn@systemdesign.dk.

MVH
Katrine Nørgaard

Kommentar
Fra : zederkof

Dato : 18-09-09 11:12

Måske lidt forsinket - men vi har løbende store og små varepartier til salg her
http://www.zederkof.dk/shop/specialoffer-ALL-1.html

Kommentar
Fra : Trendzet

Dato : 13-11-10 22:17

Jeg har et parti babytøj til salg. Jeg fremsender gerne billeder og nærmere beskrivelse.