/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Targa Powerline
Fra : Lesonal
Vist : 278 gange
100 point
Dato : 12-11-05 13:03

Hej med jer, godt spørgsmål......Er der nogen der har eller ved hvor man kan få/købe en Targa PC.?

Det skal være en fra ca. år 2001-2004. Så vidt jeg ved, går de under navnet Targa Powerline/Visionary.

Hej...
Lesonal.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-11-05 13:09
Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-11-05 13:13
Kommentar
Fra : Lesonal

Dato : 12-11-05 13:13

Hej, Tak for det, men jeg kan ikke rigtig se hvad siden indeholder. Jeg bruger ellers Explorer 6.

Har du et bedre link, da siden ser rigtig spændende ud?.

Hej Lesonal

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-11-05 13:22

http://www.dixen.dk/Targa_uge_47_a.htm
hjælper det her lidt ?????

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-11-05 13:23

arghhhh - sorry den er jo sendt

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-11-05 13:23

prøv forneden at vælge mellem fanebladene

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 110 point
Dato : 12-11-05 13:30

http://www.brugt.dk/?side=vis&id=15866 her er en brugt hvis det har interesse

http://www.uni-shop.dk/eBprod11.asp?idWL=0&idMN=&idCS=2&idPG=pc&idGB=Targa

prøv at kontakte http://www.zitech.dk/pages/Contact.aspx de plejer at ligge inde netop med targas produkter

Godkendelse af svar
Fra : Lesonal

Dato : 12-11-05 13:36

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-11-05 13:39

øhmmm ??? du skulle måske lige have ventet og se om der var nogen der havde et bedre bud

Kommentar
Fra : Lesonal

Dato : 12-11-05 13:50

Hej, Ja det er også rigtigt, men jeg blev meget forbavset over dit hurtige svar, samt at jeg før har fået vejledning herinde det virkede, men glemte at give dem point, og det var ikke pænt af mig. Så for at ikke komme i samme situation, skyndte jeg at give dig point.

Men hvis du eller andre har nogle bud, er i da meget velkommende til at skrive.

Hej Lesonal.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-11-05 13:59

haha - tilsyneladende var det ikke meget hjælp - men jeg tror zitech muligvis enten har eller kan finde ud af hvor du kan opdrive hvad du søger.
At du har glemt at give point skal du da ikke tænke over - har du fået svar du kan bruge er det helt fint (for nogen) - har du ikke fået et svar du kan bruge er det langt bedre at lade spørgsmålet være åbent i og med en eller anden en dag falder over det og måske har svaret

ps.... hvis du søger for eks på google vil der være adskillige sider du måske kan bruge - de fleste nok udenlandske

Kommentar
Fra : Lesonal

Dato : 12-11-05 14:10

Hej, ok. Tak for det.
Jeg prøver at søge videre. Fortsat god wekkend.

Lesonal.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-11-05 14:32

i lige måde