/ Forside/ Interesser / Fritid / Sport / Spørgsmål
10  Klaudi 1810
Hvad kan jeg få???
Fra : Donholme
Vist : 537 gange
100 point
Dato : 12-11-05 13:01

Hej alle...
Jeg købte i foråret en mountainbike af mærket Ideal (target) Den er udstyret med Deore discbreakes, Deore LX bagskifter , Deore forskifter, og jeg har monteret carbon styr på den. Derudover har jeg købt slicks dæk til den.... (så der er 2 sæt dæk til den)

Jeg købte den til 6000,- Og har kun kørt på den 5-7 gange og den fremstår som ny, uden en eneste ridse. Den har aldrig kørt i regn eller mudder....

jeg vil så gerne sælge den igen, da jeg ikke får brugt den nok... Hvad kan jeg forlange for den??? Med det nye styr og de xtra dæk, står den mig i ca 6700,-

Accepteret svar
Fra : Backtee

Modtaget 110 point
Dato : 12-11-05 13:03

Du skal ikke regne med at få lige så meget som du selv har betalt, men sæt den til salg på QXL, der kan du sætte en mindstepris, så du ikke risiskerer at sælge den alt for billigt, og du kan være heldig at få mere end du havde forventet.

Et realistisk bud er vel omkring 3000

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 12-11-05 13:30

Donholme..... jeg ville vente med at sætte den til salg, til foråret, der er ikke så meget salg i cykler på denne årstid
Du kan også tjekke priserne på www.dba.dk og se om der er en cykelpris du kan sammenligne med

Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 12-11-05 14:19

Der er skam masser af gang i cykelsalgset, Mountainbike sæsonnen er i fuld gang

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 12-11-05 14:36

Backtee... okay, det er muligt med en Mountainbike, når du siger det, men jeg har selv haft en drengecykel til salg, til
næsten foræringspris, og har ikke fået den solgt, så nu venter jeg til foråret med det næste forsøg

Godkendelse af svar
Fra : Donholme

Dato : 15-11-05 09:16

Tak for svaret Backtee.